Inlägg från: livetlilla |Visa alla inlägg
  • livetlilla

Lekstund

linda gbg: hehe, ja det lär väl ringas och letas runt lite... det är nog förresten ingen idé att försöka identifiera oss via vagnen, har en svart uj, liksom alla andra;)

liten groda: kan inte du skicka ditt nr också så vi kan ringa och leta efter varandra allihop??

Hoppas ni har en bra kväll!

• livetlilla

Vi kan mötas vid hållplatsen istället, det är ungefär 100 m (vild gissning) mellan hållplatsen och valen så det är inga problem. Vet inte hur vi tar oss dit än, men om vi säger kl 15 vid hållplatsen så ska det nog gå bra (tillslut...)

• livetlilla

Hej!
    Det var synd liten groda, en till träff nästa vecka blir utmärkt:) Onsdag är dock ingen bra dag för oss egentligen.. Tisdag, torsdag eller fredag?

• livetlilla

God morgon!
    Torsdag funkar bra för oss:) Vid ett-tiden någonstans?

• livetlilla

torsdag 12.30 funkar bra.
    förslag på plats?

förkylning är inget roligt..hoppas hon mår bättre snart!

• livetlilla

Skönt att hon mår bättre!
    För vår del funkar slottsskogen jättebra, det är om linda tycker det är ok att ta sig dit igen?du har ju lite längre att åka, just dit, än oss andra...

• livetlilla

Hej Nadja!
    då har vi nästan jämnåriga barn - min lille är snart 10 mån:)
    Är du också bosatt i göteborg?

• livetlilla

Oj, nu var det fullt hus här!;)
    linda gbg - hehe, det var smart att köpa utebyxor,nu gäller det bara att komma ihåg att ta med dem när ni ska ut också... (har själv glömt några gånger...)

liten groda - ska göra mitt bästa för att skicka nr, vet inte riktigt hur man gör...

vi kommer vid linnéplatsen till slottsskogen, ses där?

• livetlilla

verkar förresten som att alla barn i den åldern älskar telefoner...får väl se hur länge min håller..dreggel i varenda öppning...

• livetlilla

Kan stå med en röd ros om du vill?? nej, skämt å sido - vi har en svart uj som innehåller ett stycke vackert barn, en miljard saker och papper och matattiraljer undertill, med röd sittdyna.

Hur vet vi att du är du??

Svar på tråden Lekstund