Lekstund
uj = urban jungle, det spelar inte så stor roll för alla andra som rör sig i slottsskogen har samma vagn som oss tycker jag det verkar som
uj = urban jungle, det spelar inte så stor roll för alla andra som rör sig i slottsskogen har samma vagn som oss tycker jag det verkar som
linda gbg: ja, vid spårvagnshållplatserna tänkte jag på, som sist helt enkelt ja:)funkar det för dig med liten groda?
nadja89: bor i guldheden. var inne på din sida och såg vart du bor;)
linda gbg - kunde han inte köpt en mindre dyr dator till sig och en telefon till dig?? ja suck, dessa karlar...min satt sönder sin telefon idag...
Kanon
(har precis hittat fuskknepen hur man gör dessa gubbar - har bara kunnat 3 innan
)
inga nyheter här verkar det som..då antar jag att dagens planer står kvar
God kväll!
Har helgen varit bra?:)
Tänkte kolla om ni kan/vill ses på torsdag eller fredag vid samma tid som sist?
Vad kul att hälsa på hos familjen! Har det gått bra under helgen med lilltjejen? Var kalaset roligt?
Här har helgen varit bra, lite för lite sömn dock, fortfarande ingen så roliga nätter, han vaknar mycket och är ledsen...men det går väl över snart, sova kan man göra när man är gammal..
Vad skoj, då skriver jag en liten notering om fredag i kalendern:) Får hoppas att linda gbg hinner ses också!
Ha en bra dag!
Ett fyrfaldigt leve för Nicholas på hans första födelsedag - hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA! Grattis 1-åringen!
Linda gbg: Har födelsedagen varit bra?massor av paket?? Förstår att ni har mycket att förbereda inför kalaset, hoppas det blir roligt!
liten groda: Ses vi iallafall? Vi har som sagt redan skrivit in en träff i planeringen så vill ni fortfarande så är vi på:)