Inlägg från: livetlilla |Visa alla inlägg
  • livetlilla

Lekstund

liten groda: runt 12.30-13, passar det er? Har inte tänkt så långt som plats, har ni förslag?vi är ganska vana vid förflyttning;)

linda gbg: roligt att födelsedagen blev bra och att tårtan blev god;har du förresten gjort en nalle puh-tårta själv?hur gör man det?? imponerad...;)

• livetlilla
    Svar på #97
    får kika på tårtan nu då...gjorde inte det förut...:)
  • livetlilla

nu har jag sett den - jättefin

• livetlilla

God kväll!
    Här sitter jag en lördagkväll och tittar på "vem vill bli miljonär" (heter nog inte så längre??), maken är ute och svirar

Har kalaset varit bra, linda gbg? Fy vilket jobb för ett kalas, tur att det är roligt God mat?

liten groda - står erbjudandet kvar om hemma-träff på tisdag eller torsdag? När skulle det funka för dig linda gbg?är ni lediga på tisdag/torsdag? (Träff hemma hos liten groda och barn:)skönt att slippa tänka på vädret också, och roligt att se hur ni bor )

Mums, har godis att underhålla mig med också iallafall, geisha och dumle

Nej, nu får det vara nog på detta långa inlägg, hoppas att ni har roligare än vad jag har!

God natt

• livetlilla
    Svar på #104
    Roligt att kalaset blev lyckat!
    Men vad tråkigt att han blivit förkyld har han det mycket jobbigt? Här har den senaste förkylningen precis försvunnit helt hos lilleman...har ni vuxna klarat er då?
    Hoppas han kryar på sig snart!
  • livetlilla

Har ni någon näsfrida för att suga ut snoret ur näsan på honom? Köpte en nu sist - jättebra, men fy vad han avskydde den - tills det var klart.

Ja klart vi vågar snoka - förlåt, menar hälsa på ohc se hur ni bor- på torsdag;) Kan väl smsa adressen eller nåt?
    Säg bara tid och vad vi ska ta med:)

• livetlilla

god morgon!
    ännu en natt med väldigt dålig sömn här...
    hur går det för er med förkylningar och ledsna barn?är de friskare och gladare nu eller håller det i sig än?:(

kom ni iväg till sjöfartsmuséet igår, liten groda?roligt?har också tänkt gå dit någon dag:)

• livetlilla

linda gbg skrev 2008-10-08 10:32:20 följande:

Så bra Ahh fick juh ditt sms nyligen och skickade ett tillbaks ...Eftersom vi ska vara hos dej så tycker jag det är bäst att du får säga när det passar dej helt enkelt ... Så 13 funkar för mej med
    Hehe, skickade också tillbaka och frågade om tid, ignorera mitt sms, 13-tiden blir bra för oss också.
    Linda gbg - ska vi ses vid järntorget och gå bort ihop? vid 12.30?så har vi lite tid på oss att leta
  • livetlilla
    Svar på #114
    Skönt förresten att hon är gladare nu igen, och att ni hade kul på sjöfartsmuséet Mycket folk eller var tisdag en bra dag att gå dit på?kan tänka mig att helgen är rätt dumt egentligen...inte så stort där..
  • livetlilla
    Svar på #118
    ok, vad bra.
    ses imorgon:)
  • livetlilla
    Svar på #120
    Är det långt att gå från järntorget till er förresten?är det så man måste ta spårvagnen eller är det ok promenadavstånd?
  • livetlilla

God morgon!(ha, vem försöker jag lura?det har varit en hemsk natt - vaken mellan 23.45-02.15 ungefär...zzz...men fått bvc-tid nästa vecka åtminstone för att försöka lösa vårt sömnproblem!hoppas ni sovit bättre!/?)

Tack för igår!Roligt att se hur ni bor, mycket god fika också

Sa innan vi gick att det var vår tur att bjuda hem nästa gång - och såklart fixa fika( ), om ni vill såklart?-)
    Må,to,fr är vi lediga nästa vecka, som sagt om ni vill och kan.

Hoppas att ni får en bra fredag!

• livetlilla
    livetlilla skrev 2008-10-10 09:31:11 följande:
    såklart?-)Må,to,fr
    Det skulle vara en inte ?-) - har inte full koll ännu...får se om det ens blev rätt denna gången...
  • livetlilla

Hej!

Fy vad tråkigt att du blivit sjuk smittad av din son??är han helt bra nu igen då?

Mysigt med katt:)hehe, vill katten kramas tillbaka med henne också? Mjukt och gott - och så är ju katten ungefär på samma höjd som ett litet barn
    Ja botaniska är jättemysigt, där har vi varit mycket det senaste året. Mycket lugnare än slottsskogen.

Torsdag blir det då:) Ställer samma fråga - är det något ni inte äter eller tål ni och gillar allt? Skickar ett sms med vägbeskrivning hem till oss när det närmar sig.

Ha en bra kväll och krya på dig linda gbg!

• livetlilla
    Svar på #131
    Fått vila något idag? Inte lätt med en 1-åring hemma...

Vid 13-tiden på torsdag, passar det er också?
  • livetlilla

Helloj
    Var ett par dagar sedan sist jag tittade in här, tänkte bara säga att ugnen är redo för en ny fikabakning imorgon, hela hemmet städades igår under förmiddagens sovpass (inte för att det kommer att synas imorgon, men nu vet ni att jag har städat iallafall ) och vi planerar att sova hela natten - precis som vi faktiskt gjorde i natt!!!!!!!!!!!!! Tro det eller ej, men vi sov allihop mellan 21.30-05.30! *lycka är* - och vara pigga och glada när ni kommer:)

Hoppas ni alla mår bra?

• livetlilla
    Svar på #135

linda gbg skrev 2008-10-15 16:18:10 följande:
    Hej hejHe,he va inte dåligt vad du står i  Och va skönt , verkligen , med sömnen !!Jora , nu mår jag finfint . Och Nicholas lika så . Så vi är hur redo som helst för att hälsa på imorron
    Hej!
    Skönt att ni är friska, synd att ni inte kommer idag:( Kommer fler dagar:)

Hehe, jo de få gångerna som man faktiskt försöker få ordning på hemmet och faktiskt lyckas med det så känns det rätt bra att få skryta lite om det
  • livetlilla

Hej hopp!

Hur står det till med er alla? Här är det bra, trist att det är alldeles grått ute bara:(

*nyfiken i en strut tittar ut* och undrar: Hur har det gått med lägenheterna???

Onsdag gäller fortfarande?Ta med...?

Hoppas er kväll blir bra!:)

(nu väntar disk här...och barnhår som måste tvättas - hade ett fall av "ta ut maten ur munnen och kleta in den i bakhuvudet" vid lunch...)

Svar på tråden Lekstund