Inlägg från: MiaB72 |Visa alla inlägg
  • MiaB72

Ale tråden

Tjenis alla!

Ont i kroppen.....målat och målat och målat.... men det blir fint
    Jag fick gosat med Ida i en halvtimma eller nåt iaf!! Hon somnade så gott på mina tuttar

PeggyO: emetofobi?? Vet inte vad det är men det låter som det jag har *asgarv* jag har fobi mot magsjuka, blir hypernervös varje gång jag hör ordet och tror att vi ska få det varje gång!! Inte kul! Hoppas de bättrar på sig nu då och att ni andra klarar er!

Nu ska jag gå och sova så jag får ny energi till målarpenseln imorgon!!!

• MiaB72

Hello alla!

PeggyO: Jag får verkligen panik av magsjuka och spyor och allt som har med det att göra! Om Emil vaknar på natten och spyr så springer jag bara runt och vet inte vad jag ska göra. Värsta mardrömmen är ju att nån spyr på en....HUUUIIIII, jag har verkligen fobi för detta!
    Låter ju bra att de verkar vara på bättringsvägen!

Dags att gå ner till grillen!!!

• MiaB72

Hellå där!

Regn idag, så det blir inget målandes idag!

Dahlia: Välkommen till vårt Ale-gäng, var inne och kollade på dina bilder. Tycker jag känner igen er!! Var ni i Skepplanda och tittade på lägenhet i våras??? Vi bodde där när vi byggde vårt hus och det var ett par där och tittade och det är väldigt likt er

Ebbabebbasmamma: Jadu, spyor under graviditeten vill man ju helst slippa Låter inte kul alls!

Ha en bra dag!!
    Kramizar

• MiaB72

Hej på er!

Har varit på en utflykt idag men den känns inte så lyckad! Vi bestämde oss imorse för att åka till Gullholmen för mamma har stuga där denna veckan och svärföräldrarna ville se bohusländska skärgården, när vi kommer fram finns det inga lediga parkeringsplatser, det står bilar överallt!! Tills slut hittar vi en, men vad hjälper det när vi har två bilar!

Vi gav upp och åkte till Stocken och såg att det fanns ett fik vid hamnkanten, naturligtvis var det stängt på måndagar som tur var så var en fiskhandel öppen och där sålde de glass sen var det bara att åka hem!
    Men släkten tyckte inte resan var förgäves ändå utan kände sig nöjda, de tycker vår skärgård är såååå vacker!

Kyssen: Härligt att berätta när man får den reaktionen!

• MiaB72

Hallå tjejer!!

Nu sällskapar jag med Kyssen - är också GRAVID!!
    Kunde inte hålla mig så jag testade igår även om jag inte ska ha mens förrän på fredag, men det kom ett + direkt!
    Häääärligt. Bf 31 mars 2006, är i v. 3+4 så inte är det en stor bebbe precis

• MiaB72

Hej igen!!

Ebbabebbasmamma: Ja, nu blir vi många lediga, eftersom du har planerat en till i början på 2007 så kommer vi vara lediga läääänge samtidigt!! KUL!!

Just nu har vi en grävskopa på tomten, en kille som gräver iordning vår tomt, planar till och fixar och grejar, blir göörabra! Ska man bara se till så det blir nån gräsmatta så småningom också, får väl köra med nån jordfräs några gånger först antar jag och det ska vi utnyttja Jennys sambo till *asgarv* han tycker ju det är kul!!

• MiaB72

God morgon!!!

Kyssen: Jadu, här händer det grejer!! Jo, man kan ju få positivt utslag tidigt om man har hög halt av HCG, jag hade tidigt äl och de säger ju att man i så fall är gravid 14 dagar efter och det var jag!! Men nu går man ju och oroar sig hela tiden, har ff lite bruna flytningar och lite blödning men det ska inte vara nån fara säger bm, har förresten också bokat tid med Juanita
    När var det du hade bf?

Ebbabebbasmamma: Jag vet inte om jag kan hänga på, beror lite på hur vi har det med husbygge, barnvakt åt Emil etc. Men om ni bestämmer ett datum så kan jag ju se om jag kan hänka på. Helg i så fall, har redan börjat jobba då!

• MiaB72

Hallå alla!!

Latar mig idag, borde gå ut och måla men hittar inte lusten, kanske efter att jag har skrivit lite här
    Emil är och leker med en kompis så det är sååå lugnt och skönt här hemma!

Ebbabebbasmamma: Jag misstänker om Jenny inte kan den helgen så är det nog risk för att det är dop och då kan inte jag heller tänkt inte på mig i första hand, är ju den som aldrig har ridit och det viktigaste är att ni ridfantaster får rida först

Pepa: Jag bor i Nol och syrran (Jenny28) bor i Nödinge. Jag väntar också barn, fast inte förrän 31 mars så det är ganska nytt ännu

PeggyO: Tackar!! Va skönt att bebben flyttade på sig så du fick ätit, låter precis som syrran hade det, hon åt inte under några veckor och över en natt flyttade Ida på sig och då åt hon vill jag lova

• MiaB72

Hallå tjejer!!

Här var det inte mycket aktivitet - märks att det är semestertider!
    Det e ju så tråkigt väder!! Jag vill ha 25 gr och sooool!!

Ska på födelsedagsfest hos Jenny28 idag, hennes sambo fyller 30!!

• MiaB72

God morgon/förmiddag!!

Sista semesterveckan!! Fördelen med att börja jobba är ju att tiden går lite fortare så man kommer lite längre i graviditeten

Ebbabebbasmamma: Va skönt att ni börjar bli klara - det är ju så tråkigt när det drar ut på tiden! Vårt målande har ju stått stilla nu också när det varit sånt skitväder! Får väl se idag om det kan vara uppehåll!

Svar på tråden Ale tråden