Håller på att gå in i väggen?!
Jag är så trött och slut hela tiden.
Jag har 2 barn & har precis köpt ett hus tillsammans med min sambo.
Sonen är 4,5 och är extremt överaktiv, bråkar, slåss och lyssnar inte på ett ord av det man säger. Vi har haft möten med en barnpedagog i 3 år, haft massa andra möten med folk som ska försöka hjälpa oss och har nu nydligen tagit kontakt med BUP. Alltså är det väldigt mycket runt sonen hela tiden.
Dottern är snart ett år och världens lugnaste och lättaste att ha och göra med.
Huset har mer eller mindre totalrenoverat nu. Till råg på att så har vi precis fått reda på att ena badrummet är fuktskadad och måste rivas och göras om helt. Försäkringsbolaget kommer enbart att stå för en liten del. Orkar inte förklara allt men man kan sammanfatta det som att besiktningsmannen ljög för oss och står nu inte för det han har sagt.
Vi har en hund på 8 månader som även kräver sitt, självklart tog vi valet att köpa honom och det är vårat ansvar att aktivera honom. Vilket vi gör, eller jag rättare sagt.
Min sambo jobbar 7-16 och är inte hemma förens 5. Det är alltså jag som gör i princip ALLT här hemma.
När jag ska sova så känner jag ett så fruktansvärt tungt tryck över bröstet, hjärtat slår hårt och jag känner en väldigt stark ångest.
Detta händer även under dagarna.
Jag har även väldigt svårt att somna och det kan ta upp mot 2-3 timmar ibland.
Jag ska börja jobba innom ca 2 månader.
Jag fattar inte hur jag ska palla allt.
Jag är så trött och slut att jag inte vet vilken dag det är ibland.
Jag minns inte saker som bestämts, jag glömmer vad jag har pratat med folk om och har väldigt svårt ha många skaer i huvudet. Nu fyller dottern år snart och jag har lite smått panik inför det. Jag vet hur stressad jag kommer vara. Jag har på senaste året blivit jätte dålig på att hantera stress. Vilket är ett MÅSTE på mitt jobb. Man måste vara väldigt stesstålig vilket jag alltid har varit.
Snälla, hjälp mig. Vad ska jag ta mig till!?
Tack för att du orkade läsa alla tankar som snurrat runt i mitt huvud senaste 3-4 månaderna.