• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Lapskojs
    InHeaven skrev 2008-10-02 12:10:42 följande:
    Ha ha ha gud så roligt att det finns en tråk om Gekås. Jag jobbar nämligen där.. Sitter i kassan :)
    Alla i kassorna verkar så trevliga! Man får alltid ett glatt hej när man kommer, även 5 minuter innan stängning
  • InHeaven
    MissKaos skrev 2008-10-02 10:51:45 följande:
    Nej... det ska vara så! Iaf på min skaljacka som inte kommer från GeKås..FRÅGA: Amningstoppar, har någon sett det påGe-kås? Var i butiken isf och minns du priset?
    vi har amningbhar iaf.. priset kommer jag inte ihåg.. tror att det kanske är runt 50 kr.. eller 70.. nu blev jag osäker, men det är billigare iaf
  • Wildis81
    Lapskojs skrev 2008-10-02 12:09:36 följande:
    japp, upp till 160 cm breda
    Tack för svaret!
  • InHeaven
    Lapskojs skrev 2008-10-02 12:11:51 följande:
    Alla i kassorna verkar så trevliga! Man får alltid ett glatt hej när man kommer, även 5 minuter innan stängning
    haha ja det är klart vi är trevliga, det är för er skull vi har jobb :)
  • MiniMie
    InHeaven skrev 2008-10-02 12:10:42 följande:
    Ha ha ha gud så roligt att det finns en tråk om Gekås. Jag jobbar nämligen där.. Sitter i kassan :)
    åhh..en liten fråga; handlar man lika mycke när man jobbar där??
    Alltså.. fattar om man itne handlar för massa tusen åt gången.. men, handlar man även mycke fast man jobbar på stället..inte så att du hellre handlar någon annanstans??
  • InHeaven
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:14:30 följande:
    åhh..en liten fråga; handlar man lika mycke när man jobbar där??Alltså.. fattar om man itne handlar för massa tusen åt gången.. men, handlar man även mycke fast man jobbar på stället..inte så att du hellre handlar någon annanstans??
    jag handlar ganska mycket där. blir mest småsaker som man kommer på att man helt plötsligt behöver... ska försöka vänja mig av vid det då det blir mycket pengar i slutändan... men mössor till dottern har jag kommit hem med massor :) haha och så godis är lätt att det tas med i korgen..
  • Lapskojs

Ja, som ni kanske fattat så var jag på GeKås en sväng igår eftermiddag, kom kl 16.30 och det var väl ganska lite folk, men tillräckligt för att man var tvungen att köra höggerregeln mellan ställen ibland. Men sedan tunnade det ut och den sista timmen innan stängning var underbar! Som att ha varuhuset för sig själv!

Jag tänkte att man kanske kunde tipsa om sådan man köpt och som man blivit väldigt nöjd med. Ibland är det svårt att veta och man får ju chansa om man inte kan åka så ofta.

Jag kan rekommendera haklapparna (i mitt galleri), all frotté de har och bodiesarna med märket "Baby" (oxå i galleriet). Märket med giraffen och teddybjörnen är för breda och stora i armarna för min lilla smala tjej. Pyjamasarna är kanon också tycker jag.

• MiniMie
    Lapskojs skrev 2008-10-02 12:17:37 följande:
    Ja, som ni kanske fattat så var jag på GeKås en sväng igår eftermiddag, kom kl 16.30 och det var väl ganska lite folk, men tillräckligt för att man var tvungen att köra höggerregeln mellan ställen ibland. Men sedan tunnade det ut och den sista timmen innan stängning var underbar! Som att ha varuhuset för sig själv! Jag tänkte att man kanske kunde tipsa om sådan man köpt och som man blivit väldigt nöjd med. Ibland är det svårt att veta och man får ju chansa om man inte kan åka så ofta.Jag kan rekommendera haklapparna (i mitt galleri), all frotté de har och bodiesarna med märket "Baby" (oxå i galleriet). Märket med giraffen och teddybjörnen är för breda och stora i armarna för min lilla smala tjej. Pyjamasarna är kanon också tycker jag.
    jag ÄLSKAR deras "dagisset"... vi köper alltid de till sonen.. han är 3 nu och dom har funkat lika väl höst, vinter som vår..bara att reglera hur mycke kläder som finns under. BILLIGA, och slitstarka..!
  • Smultronhjärta
    InHeaven skrev 2008-10-02 12:13:12 följande:
    vi har amningbhar iaf.. priset kommer jag inte ihåg.. tror att det kanske är runt 50 kr.. eller 70.. nu blev jag osäker, men det är billigare iaf
    99:- för amningsbehåarna- de bästa jag haft
    **Max Lejon 070227**
  • InHeaven
    Smultronhjärta skrev 2008-10-02 12:24:24 följande:
    99:- för amningsbehåarna- de bästa jag haft
    ja dom är skit bra faktiskt... jag köpte min där med. tyvärr sket sig amningen men anväönde de tills tuttarna slutat läcka så att säga.. jätte behagliga...
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8