• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MiniMie

svärmor åkte i morse kl6... hoppas hon kommer hem med en hel massa fynd åt oss =)=)

själv väntar vi på skrutten ska titta ut.. så åker vi nog ner själva strax före jul en vända.. julklappsinköp..

• elinville
    MrsNash skrev 2008-10-02 08:18:40 följande:
    Elinville - kikade in på dina fynd! Ska också köpa wallies och den där smyckeshängaren!På söndag åker jag dit
    Ja, jag blev så glad nä'r jag hittade wallies för barn. Har bara sett de andra wallies:arna. Tänk på att de ligger vid scrapbook/pyssel avdelningen och inte där de andra ligger.
    Maja 070703
  • keno

En dum fråga kanske.

Jag köpte en sån 3 i 1 jacka sist till mig. Har inte använt den än, men tittade på den i morse innan jag gick iväg till jobbet. Ska innerjackan i fleece sitta ut och in, alltså att man har utsidan mot kroppen?

Verkar knäppt tycker jag att slita på utsidan av fleecejackan. Men eftersom hällorna att fästa ihop jackorna med satt så så antar jag att det är rätt. Tänkte att kanske någon provat just min jacka innan mig och satt tillbaka fleecen fel?

• keno

Försöker övertala min kompis att vi måste åka ner en gång till innan jul, var där för tre veckor sen.....

• MissKaos
    keno skrev 2008-10-02 10:50:11 följande:
    En dum fråga kanske.Jag köpte en sån 3 i 1 jacka sist till mig. Har inte använt den än, men tittade på den i morse innan jag gick iväg till jobbet. Ska innerjackan i fleece sitta ut och in, alltså att man har utsidan mot kroppen?Verkar knäppt tycker jag att slita på utsidan av fleecejackan. Men eftersom hällorna att fästa ihop jackorna med satt så så antar jag att det är rätt. Tänkte att kanske någon provat just min jacka innan mig och satt tillbaka fleecen fel?
    Nej... det ska vara så! Iaf på min skaljacka som inte kommer från GeKås..

FRÅGA: Amningstoppar, har någon sett det påGe-kås? Var i butiken isf och minns du priset?
    (¯`°?.¸ ღ♥ *gäspar* ♥ღ¸.?°¯)
  • sarahl

är det någon här som skall dit nu mellan fredag och söndag.
    köpte 2 t-shirt som jag skall sy om, men nu vill jag ha flera o de var så där grisigt billiga. så om någon har lust att handla ett gäng och skicka mig så kan ni väl inboxa, please???

• Lapskojs
    Wildis81 skrev 2008-10-01 17:02:15 följande:
    har dom rullgardiner??
    japp, upp till 160 cm breda
  • InHeaven

Ha ha ha gud så roligt att det finns en tråk om Gekås. Jag jobbar nämligen där.. Sitter i kassan :)

• Lapskojs
    Donna69 skrev 2008-10-02 06:27:56 följande:
    härliga köp!! kan man köpa de fodrade regnbyxorna för sig tro?gekås shoppingbag är ett måste...GUUUD så bra! Vi har alla extra täcken o kuddar i dom här hemma
    De jag har i mitt galleri kan man köpa för sig själv. Finns även varianter utan hänglen
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8