• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • mintchoklad

Jag undrar om i "stammisar" på Ullared har något humm om när man bör/inte bör åka dit för att slippa för mycket folk och trägsel. är i måaden. En känsla jag har är att man ska åka i mitten av månaden innan barnbidraget. Är det nån speciell veckodag som är bättre/sämre än andra? Är det dumt att ta med barn dit (1-årig).

• mintchoklad

Jag undrar om i "stammisar" på Ullared har något humm om när man bör/inte bör åka dit för att slippa för mycket folk och trägsel. är i måaden. En känsla jag har är att man ska åka i mitten av månaden innan barnbidraget. Är det nån speciell veckodag som är bättre/sämre än andra? Är det dumt att ta med barn dit (1-årig).

• InHeaven
    Lingonflickan skrev 2008-10-03 20:08:51 följande:
    Grundat på fakta eller din uppfattning? Man våste väl upplysa om det är 2a sortering annars är det ju falsk marknadsföring. har inte haft större problem med saker jag köpt där än sånt jag köpt på andra ställen.
    Gekås har inte 2 hands sortering... det finns vissa kläder som är det och då står det på dom! så det är inte alls sant
  • Jenny26

Jag har heller aldrig upplevt problem med saker köpta på GeKås, inte leksaker eller kläder osv. Har för mig att det står på sakerna om det är andrahandssortering.

• h81

jag tycker gekås har gjort ett rejält lyft sen man var där första gångerna för många årsen... nu kan man hitta bra kläder, snygg heminredning o billiga bra leksaker... sen är det väl såklart så -ibland- att man får vad man betalar för men oftast har jag vart suuupernöjd med mina köp!!!

• CherryGirl
    englasmamma skrev 2008-10-03 19:04:21 följande:
    Nån som vet om det finns svarta vinglas på gekås och vad dom kostar?
    japp det gör det, massa olika sorter, har bilder på en sort i mitt galleri
  • TEF

Vad har Gekås för storlekar på barnoverallerna. Är det fortfarande 60 - 70 - 80 - 90?

Behöver troligen en overall i stl 62 och är rädd att 60 blir för litet o 70 för stort. Min svärmor ska dit om två v o jag ska kanske be henne köpa en overall åt min dotter.

• dont ask

Hej:)

Jag ska till ullared om en vecka:D:D

Har ni koll på vad dessa saker kostar typ;)

*Fotoalbum
    *Damjacka
    *Barnvinteroverall
    *Ridbyxor helskodda
    *Minneskort till kamera
    *Sängkläder

• lindalinda

dont ask: vinteroverallerna tror jag låg på 300 nånting

• Fyrklovern
    emotion skrev 2008-10-03 12:37:52 följande:
    Mycket av det på Gekås är 2:a sorering så mycket av grejerna är det något galet med. Jag har blandannat kommit hem med strumpbyxor som varit över en meter får långa i benen, en barnbok med tryckfel, brioleksaker med obalanserade hjul ja och en massa annat. Eftersom man bör en bra bit bort blir det juh aldrig att man reklamerar de saker som man köpt som varit fel på och det tjänar gekås bra med pengar på. Gäller att syna sakerna väl.Sen ska man inte alltid förutsätta att allt är billigt bara för det är Gekås.Gekås har mycket skit men är man duktig kan man göra riktiga fynd. Det är stor skillnad på vad jag kom hem med första gången jag besökte Gekås och nu efter ett 15-tal besök.
    Ursäka mig, men det var det absolut dummaste jag har hört och tagit direkt ut luften!!

Jag har jobbat på Gekås mellan -00 & -08 och hunnit beta av flera avdelningar och även ett par år som arbetsledare på leksaksavdelningen (-02 till -04) och vi köper våra saker från leverantörer precis som alla andra leksaksaffärer mm. Skulle vi någongång kommit över något som är 2:a sortering så står det överdrivet tydligt på en skyllt brevid så snälla du, ta dig inte friheten att hitta på saker bara för att du inte varit nöjd med din köp!!

Ps: du vet väl att man kan använda postens tjänter till att reklamera, inte mycket krångligare än att åka till Gekås en gång till...
    Frågar man inget, får man ingenting veta!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8