• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Realmilla

nej inga plastkassar som ikea...korgar o vagnar.

1 film 149 kr (tror jag det var) eller var det 129 kr?  dubbelpaket typ Alla Emil 279 kr

• Pigelinen
    Realmilla skrev 2008-10-04 14:52:44 följande:
    nej inga plastkassar som ikea...korgar o vagnar.1 film 149 kr (tror jag det var) eller var det 129 kr?  dubbelpaket typ Alla Emil 279 kr
    Det har de vist Gula som man får låna och sen lämna efter kassorna... jag gick med barnvagn i torsdags och en stor gul kasse.
  • h81
    nej inga plastkassar som ikea...korgar o vagnar.1 film 149 kr (tror jag det var) eller var det 129 kr?  dubbelpaket typ Alla Emil 279 kr
    oki, tack!
  • Realmilla
    Pigelinen skrev 2008-10-04 14:56:27 följande:
    Det har de vist Gula som man får låna och sen lämna efter kassorna... jag gick med barnvagn i torsdags och en stor gul kasse.
    jasså har dom?? Det har jag missat har ju varit där en hel del men det kanske är nåt nytt?
  • Pigelinen

Har funnits i ett år ivarjefall Precis vid ingången, på andra sidan av kundkorgarna av entren... jätte smidigt. Innan jag hade barnvagn att dra på, så tog jag en sån och en vagn sen ställde jag kundvagnen på lämpligt ställe om det var mycket folk och gick med bara kasen, går mycket snabbare, sen tömde jag vid behov i vagnen. På så viss kolalr jag upp mina saker en extra gång och kan bestämma om jag VERKLIGEN behöver allt... ananrs är det lätt att man köper onödiga saker.

• h81

nämen så bra då.. ska åka bussresa för första ggn så jag känner mig lite stressad att inte hinna med allt.. tänkte man blev lite mer effektiv med en sådan kasse

då hoppas jag det finns innaför entren då!!

tack för svar!!

• CherryGirl
    jo de har kassar som ikea har! jag var där i torsdags och då fanns det, det iaf.
    precis innanför där de vanliga korgarna finns står de, till höger.
    sedan finns det typ sånna som man kan köpa för 25kr också.. fast det är dragkedja på dem då med!
  • fritzie76

Nu har jag precis kommit hem från Ullared! Mycket folk var där, trångt och svettigt. Ibland var där helt stopp i gångarna men det gick faktiskt ganska bra ändå.

Jag fick tag på mycket av det jag var ute efter men där fanns t ex inte enfärgade strumbyxor i stl 74/80 eller mockasiner till min 3-åring.

Där fanns inte heller vanlig duploklossar som jag ville ha, lite tråkigt...

Men jag är ändå mycket nöjd med shoppingturen men som sagt där var MYCKET folk i dag!!!

• Tuss84
    CherryGirl skrev 2008-10-04 12:23:20 följande:
    Jag såg inga när jag var där i torsdags iaf..
    Okej, typiskt! :S
    Får leta lite, och hittar jag ingen så får det bli till att köpa en här i Stockholm :)

tack ändå! ;)
  • MiniMie

svärmor kom hem inatt från ullared... inköpen var väl inte ritkgit de vi hade tänkt oss trotts våran väldigt detaljerade lista på vad vi faktiskt ville ha.. Men, lite skoj hade hon fått med allafall.

Mycke var på tok för stort.. så, som tur är åker barnets gudmor ner igen på lördag och byter våra kläder.. hehe..
    Vi brukar faktiskt göra så.. alla åker olika omgångar så de är alltid någon som ka byta om de blir galet.
    Dock var de skönt att få hem lite extrakläder nu..fast de inte var exakt vad vi förväntat oss..och så var de ju bra att man fick se vilke storlek han drar nu..sonen..vissa klädmärken där nere har ju andra storlekar än på "vanliga" affärer..

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8