• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • lyckligmamma
    Hannajo skrev 2008-10-03 13:39:56 följande:
    Här är vi trevliga. Får väl i min tur hoppas att du inte jobbar med människor... så otrevlig som du verkar vara att döma av ditt inlägg.Meningen "Det är väl likt ÖB och Rusta" tycker jag absolut syftar på att Ullared/Gekås är likt ÖB och Rusta. Klart att det kan syfta på Gekås inköpsställen, men det är absolut inte det enda självklara alternativet. Och jag skulle inte vilja påstå att din mening är ett typexempel på god svenska.Ursäkta alla andra för den tråkiga tonen i detta inlägg. Känner mig rätt chockad, hade aldrig trott att jag skulle bli påhoppad för ett inlägg i denna tråd, när jag själv enbart skrivit trevliga inlägg i syfte att hjälpa, men det finns visst folk till allt
    du var nog inte så trevlig du heller Jag passar bra med att jobba som människor
  • lyckligmamma
    lyckligmamma skrev 2008-10-03 13:58:18 följande:
    du var nog inte så trevlig du heller Jag passar bra med att jobba som människor
    [/citat]
    Hannajo skrev 2008-10-03 13:39:56 följande:
    [citat]
    Här är vi trevliga. Får väl i min tur hoppas att du inte jobbar med människor... så otrevlig som du verkar vara att döma av ditt inlägg.Meningen "Det är väl likt ÖB och Rusta" tycker jag absolut syftar på att Ullared/Gekås är likt ÖB och Rusta. Klart att det kan syfta på Gekås inköpsställen, men det är absolut inte det enda självklara alternativet. Och jag skulle inte vilja påstå att din mening är ett typexempel på god svenska.Ursäkta alla andra för den tråkiga tonen i detta inlägg. Känner mig rätt chockad, hade aldrig trott att jag skulle bli påhoppad för ett inlägg i denna tråd, när jag själv enbart skrivit trevliga inlägg i syfte att hjälpa, men det finns visst folk till allt
    ok, trodde att du läste alla inlägg jag skrev
  • jordnöten

Har sett massor av fina bilder på bodies med all over prints i bildtråden. Men inte sett någon vanlig tröja i samma stil. Finns inte det? Någon som vet? Skulle så gärna vilja ha tröjor till killarna med dessa all over prints, stl 92-110.

• Alvinbus
    GuteCarra skrev 2008-10-03 13:39:08 följande:
    Nån som vet om det finns on the peak jackor i strl 80 på Ullared nu? Tycker dom är så fina så vill gärna ha en till min lilltjej:) Finns det mycket bra leksaker tex fischer price?
    När vi var där i söndags var minsta strl 122 enligt personalen.
  • JoPoAnWi

Fasen också!!!!
    Hade tänkt besöka Ullared och GeKås på söndag...och så säger väder-gubben att det ska bli storm och kraftigt regn!!!!!
    Då ger jag mig absolut inte ut på vägarna!!

Faan också

Mamma till 4 underbara pojkar
  • Pigelinen
    1 och 1 är 3 skrev 2008-10-03 11:54:18 följande:
    Funderar på att åka till gekås snart, har en tös som e 6 veckor och hon e redan ganska van vid shopping Tänkte bara fråga dej som har barn i samma ålder Va där mycke typ leggins/tajts till dom små eller e de endast strumpbyxor som gäller? Tycker alla strumpbyxor sitter så konstigt, snyggare m tajts Fanns de mycke annat fins till dom små? Hon har såå mycke kläder redan men jag skyller på att de e första barnet och då får man handla
    tyvärr såg jag IMGA leggins och bara ett par stru,pbyxor till våra små... jag har ett par vita leggins till min lilla från Name it och ett par svarta från Polarn... annars har jag inte hittat några så små...
    Tuss84 skrev 2008-10-03 13:44:29 följande:
    Ingen som vet nåt om gästsängen jag frågade om tidigare?! ;)
    jag har tyvärr aldrig sett några såna där, tyvärr..
  • 1 och 1 är 3
    Grymt sa grisen: jag har vita och lila från name it, va på jakt efter svarta, turkosa och röda. ska kolla polarn då
  • norpan74

Imorgon är det dags att trängas med folk Tänk att man kan längta efter det.....

Mamma till Thea -05 och Hugo -07
  • SofieE25

kajsa835: Var där i tisdags och köpte nappflaskborste för 7 kr och en vällingdoserare för 12kr.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8