• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • InHeaven
    lyckligmamma skrev 2008-10-05 09:04:11 följande:
    ok, jag menade lite som i självscani
    Nej det skulle jagg inte rekomendera... Som sagt, måste ju ändå plocka upp allt igen...
  • Tuss84

Ojj, jag som alltid ställer min vagn och går runt med bara en korg...har jag kanske haft tur då?! För jag har aldrig blivit av med vagnen!

• lyckligmamma

jag kommer nog att packa i påsarna o dra för blixtlåset iallafall, så ingen tar sakerna. har sett andra göra så

• Pigelinen
    CherryGirl skrev 2008-10-04 23:26:09 följande:
    Att ni vågar ställa vagnarna det gör aldrig jag numera, gjorde så förut men då blev man alltid av med varor ur vagnen och det är sååå tråkigt!
    oj vad tråkigt, tack o lov har vi aldrig varit med om det...
    sandy85 skrev 2008-10-05 07:53:13 följande:
    vet att dom har pippi utklädningskläder till barn.. har dom några mer utklädningskläder???
    såg Pippi kläder långt ner på leksaker mot bebbis sakerna, kommer inte ihåg pris men det va billigt. Tyvärr såg jag inga andra kläder denna gång men sist i sommras fanns i varjefall prinsess kläder på samma avd.
  • Viskans
    lyckligmamma skrev 2008-10-05 10:06:44 följande:
    jag kommer nog att packa i påsarna o dra för blixtlåset iallafall, så ingen tar sakerna. har sett andra göra så
    Ja, det är ju helt ok.

Vi brukar ställa ifrån oss vagnarna inne, men ingen har snott grejer från dem, men vi kanske inte köper så attraktiva saker.
  • Pigelinen

Alla guldkorn lägger jag längre ner i vagnen sen ställer vi vagnarna lite vid sidan av där det inte är SÅ mycket trafik. Sen brukar min vagn va överfull så om någon ska hitta måste de riva runt

• This is me

Jag brukar oxå ställa min vagn, brukar oxå läggde de "bra" sakerna längst ner. Har aldrig heller blivit av med nåt!! Problemet förra året var att JAG tappade bort vagnen, hade helt glömt bort vart jag ställt den, i år får den nog följa mig (Jag hittade den sedan, efter mycket letande)

Ett tips till Er som har barn och brukar köpa svt julkalender, brukar vara ca 10:- billigare på GeKås. Många bäckar små

• Pigelinen

Vi har ställt vår vagn på samma ställe i alla år... vid en speciel bokstav och där ställer hela bilen sina vagnar... på så vis kan man inte glöma vart man ställt den hihi...

jag var där i torsdags och har redan börjat med listan för nästa gång, vi åker igen den 18/11 denna gång ska svärmor och min mamma med så jag räknar med att de tar Lillan så jag kan kolla runt mer denna gång

• Dame72

Åker kl 05 i morgon bitti. Jag och kompisen har precis haft genomgång och bästa väg att åka, vart vi ska stanna och fika och lagt upp planeringen lite. 30 mil, men så värt det!

Fleecefodrade rejäla regnställ i 120 och 140, tror ni det finns?

I´m a bitch im a mother im a siste im a sinner im a nurse im a lover
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8