• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MissKaos
    lyckligmamma skrev 2008-10-07 11:11:16 följande:
    nån som vet omm de har lancome smink o märkesparfym på ullared???
    Det har dom inte!
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • SolHav

Hej!

Jag ska till Gekås den 28:e, och är gravid. Har egentligen allt till bebis, eftersom jag fick en dotter januari 2007.
    Vet ngn om det finns några superklipp på dockvagnar eller gunghäst typ? Tänkte handla lite julklappar till dottern när det ändå blir resa dit

Annat tips vad som är prisvärt till nyfödd/2-åring?

• MissKaos

Till mi mage köpte jag: Babygym, babysitter, madrass, påslakan, lekgrejj till vagnen, nallar, kläder, nappar, mamnappflaska, badstöd, tvättlappar mm + ammningsBH:ar.. Några grejjer finns i mitt galleri!

• SolHav

Babgym har jag gjort ett själv Babysittern sålde vi för att dottern aldrig gillade den, madrass, påslakan, nallar, kläder har vi.
    Mamflaskorna är lovely! Har köpt en stor på 330 ml utan ultivent-funktionen till min stora tjej (2 i januari), och det är de enda flaskorna hon accepterar! Ska köpa MAMnappar, och vanliga nappar, våtservetter, kanske badstöd. Har de mkt amnings/gravid saker? Har ett par amningsBHar sedan innan, men skulle behöva fler. Har tänkt amma längre än 4 månader med denna kotten Hon som inte ville.
    Annars i leksaksväg, finns det mkt?

• Liten familj
    Cecilia70 skrev 2008-10-07 11:13:24 följande:
    Letar efter inköpslistor,både från er som varit där och ni som ska dit,finns det nåt hörn inne på gekås där man kan mata bebisen? öppet tider på butikerna runtom?Tar med mej måttband och en body så jag kan jämföra storleksmässigt, något mer ni vet?
    Fråga efter nyckeln i informationsdisken till det lilla amningsrummet... Mysigt, lugnt och skönt! Finns även toalett där inne. Jag satt där i fredags. Det är skönt att komma undan allt stim när man matar tycker jag...
  • MissKaos
    SolHav skrev 2008-10-07 14:21:02 följande:
    Babgym har jag gjort ett själv Babysittern sålde vi för att dottern aldrig gillade den, madrass, påslakan, nallar, kläder har vi.Mamflaskorna är lovely! Har köpt en stor på 330 ml utan ultivent-funktionen till min stora tjej (2 i januari), och det är de enda flaskorna hon accepterar! Ska köpa MAMnappar, och vanliga nappar, våtservetter, kanske badstöd. Har de mkt amnings/gravid saker? Har ett par amningsBHar sedan innan, men skulle behöva fler. Har tänkt amma längre än 4 månader med denna kotten Hon som inte ville.Annars i leksaksväg, finns det mkt?
    BH:arna är superbilliga runt 90 kr..  Hittade inga amningstoppar när vi var där -menjag hoppas det finns ska ner igen om två v.. Gravidsaker -när vi var där var det riktigt hemska saker, evt modern anär morsan var gravid med mig eller så, men det kanju ändra sig snabbt.
    Leksaker finns en hel avdelning.. det finns MÄNGDER! Kan inte tro annat än att det finns så det räcker och blir över till en två åring.. 
  • Tessou

Finns det några roliga bilskrapor och borstar där, nå roliga figurer eller så? Konstig fråga kanske...

• Viskans
    Tessou skrev 2008-10-07 18:09:59 följande:
    Finns det några roliga bilskrapor och borstar där, nå roliga figurer eller så? Konstig fråga kanske...
    Förra året köpte hela familjen varsin rutskrapa med inbyggd vante, kanske inte vad du frågade efter, men den var helt underbar när man skrapade frost!
  • Tessou

Bara det inte är en vanlig tråkig så köper jag vad som helst.. vill ha nåt annorlunda! Ska dit i slutet av Oktober så jag hoppas det finns då!
    Vart ska man leta isåfall, ''Hobby & Fritid''?

• Cecilia70
    Svar på #2001
    Men där finns väl inte öppet tider till de övriga affärer runt omkring ??
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8