• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • 0407
    lyckligmamma skrev 2008-10-07 09:32:14 följande:
    undrar ja med, o stövlar
    Det finns det säkert! + skor har dom inte där inne, utan en skoaffär, skobo utanför.
  • Dame72
    devega skrev 2008-10-07 09:18:28 följande:
    Såg du om det fanns regnkappor/regnställ till vuxna?
    Ja det fanns. Hade ett i handen för 300...men ångrade mig. Såg folk som gick omkring med högblanska regnjackor.
    Kolla även hästavdelningen för regnställ.
    I´m a bitch im a mother im a siste im a sinner im a nurse im a lover
  • Dame72

Finns 3 välfyllda skoaffärer.
    Hade inte planerat skoköp men ångrar mig. Det var riktiga märkesvinterskor till ungar för runt 500. Sååå snygga och garanterat superkvalitet (tror jag,-))

I´m a bitch im a mother im a siste im a sinner im a nurse im a lover
  • lyckligmamma
    Dame72 skrev 2008-10-07 10:40:10 följande:
    Finns 3 välfyllda skoaffärer.Hade inte planerat skoköp men ångrar mig. Det var riktiga märkesvinterskor till ungar för runt 500. Sååå snygga och garanterat superkvalitet (tror jag,-))
    ska kika där... letar efter vinterskor till mig
  • Guanabana

En fråga om deras äcken o kuddar till barn.

Har tänkt att packa upp o tvätta allt innan bebben kommer, men jag har ingen torktumlare, kommer dem att bli väldigt "platta" i sånt fall? Eller har någon något annat tips? =)

• 2007 Mamma

Jag har foto på en jättefin jacka i mitt gallerie. Ska försöka hinna lägga in lite mer foton senare.

• lyckligmamma

nån som vet omm de har lancome smink o märkesparfym på ullared???

• Cecilia70

Letar efter inköpslistor,både från er som varit där och ni som ska dit,finns det nåt hörn inne på gekås där man kan mata bebisen? öppet tider på butikerna runtom?

Tar med mej måttband och en body så jag kan jämföra storleksmässigt, något mer ni vet?

• devega

Finns inköpslistor ett par sidor bak i tråden. Det finns flera paushörnor i butiken där man kan fika med kaffeautomater och micro. Öppettider kan du kolla på gekås hemsida, antar att det är gekas.se (?).

Jag åker imorgon bitti och tar en heldag på Gekås. Uppdaterar om fynd och priser imorgon kväll eller på torsdag!

Cecilia70 skrev 2008-10-07 11:13:24 följande:
    Letar efter inköpslistor,både från er som varit där och ni som ska dit,finns det nåt hörn inne på gekås där man kan mata bebisen? öppet tider på butikerna runtom?Tar med mej måttband och en body så jag kan jämföra storleksmässigt, något mer ni vet?
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8