• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • fritzie76

Jag var där i lördags men vill åka dit igen....kör kanske dit i nästa vecka....lite galen är jag hi,hi...

Där var så mycket folk i lördags så jag kunde inte titta på allt jag ville plus att en del saker var slut..

• fritzie76

Hur tror ni att det är att åka dit v 44, höstlovet?

• Pyret 78

Jag hade äntligen lyckats övertala min man att han skulle följa med till GeKås 17 eller 18 oktober. Nu har han blivit bjuden till Stockholm just den helgen. Alltså blir jag kvar med två kids hemma. Hur ska jag göra nu då?? Jag har ju ställt in mig på att åka och shoppa. Pengarna bränner ju i fickan. Jag får kanske försöka ragga upp mormor som barnvakt och åka ändå. Hade tänkt handla en massa julklappar.

• Pyret 78

fritzie76

höstlovet skulle jag inte rekommendera alls. plus att det är lönevecka.

• Kottten
    Svar på #1939
    De senaste gångerna när jag varit där, vilket nu är snart ett år sedan iofs, har det bara funnits färdiga kit att köpa. Typ nybörjarkit och liknande. Perfekt till barn kanske, men jag som är lite mer avancerad än så har inte gjort några som helst fynd. Köpte iofs skärmaskin billigt, men min började krångla efter någon månad medan min väninnans har hållt jättebra.
  • Tuss84
    Constelacion skrev 2008-10-06 08:02:21 följande:
    Har du ett extra mobilsnöre till mig? undrar oxzå här om det är någon som vet ifall de har "extrasängar" lr "tältsängar" som de säljer på gekås? och i så fall, pris?
    Ojj, bra fråga om jag har det! :P Kan kolla hemma! :)
  • JoPoAnWi
    lyckligmamma skrev 2008-10-05 21:22:56 följande:
    Hm, hur bär ni era väskor o plånböcker o så??? har hört att man måste vara försiktig, men de är väl lite onda överdrivna rykten? så farligt ede väl inte på ullared
    Jag brukar ha en magväska med en portmonnä och mobil . Funkar utmärkt!
    Mamma till 4 underbara pojkar
  • Tjej 83

har ni sett nån röd tunika/klänning med vita prickar på ca 86/92 elelr lite större??

• lillalia

Undrar om någon har sett något regnskydd till en 3 hjulig vagn???
    Och någon som köpt gå stol där??

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8