• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • OcinO

På nåt hårt såklart!

W W skrev 2008-09-09 14:21:42 följande:

Det är klart förstås *s*
  • Mandi74
    Anonym (KåtLisa) skrev 2008-09-09 14:24:22 följande:
    Om gubben var hemma skulle jag trycka upp honom mot en vägg.... slita av kalsonger och byxor....  kyssa honom....  låta tungan leka längs bröstet och magen...... ge honom en ordentlig avsugning samtidigt som jag leker med kulorna...... låta honom spruta mig i munnen så jag kan svälja varje liten droppe..... Mmmmmm....... me like!
    Nice! Me like to.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • sannapanna76

Om gubben var hemma skulle jag trycka upp honom mot en vägg.... slita av kalsonger och byxor....  kyssa honom....  låta tungan leka längs bröstet och magen...... ge honom en ordentlig avsugning samtidigt som jag leker med kulorna...... låta honom spruta mig i munnen så jag kan svälja varje liten droppe..... Mmmmmm....... me like!
    Me also like!
  • roadrunner

Klart, man kan ju skrika av njutning också!? Sen kan kanske njutning bli jobbigt i längden och övergå i smärtliknande njutning.... Hur många ggr kan man komma innan det blir jobbigt?

Mandi74 skrev 2008-09-09 14:24:53 följande:
    Aha.. men hon skulle ju skrika.. *fattar ingenting*
  • W W
    OcinO skrev 2008-09-09 14:25:21 följande:
    På nåt hårt såklart! W W skrev 2008-09-09 14:21:42 följande:
    Annars finns det väl ingen anledning att sätta sig ner
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Nelia
    sannapanna76 skrev 2008-09-09 14:11:49 följande:
    Vanilj duger bra här. Vanilj är jättegott. *ler*
    Har ätit vanilj på tvären i snart 17 år så nu är det dags för lite mer åt chili-hållet
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Anonym (KåtLisa)

Fan att jag är ensam hemma

• sannapanna76
    roadrunner skrev 2008-09-09 14:27:41 följande:
    Klart, man kan ju skrika av njutning också!? Sen kan kanske njutning bli jobbigt i längden och övergå i smärtliknande njutning.... Hur många ggr kan man komma innan det blir jobbigt?
    Nämen sluta nu! Jag är överkänslig idag, och reagerar alldeles för starkt på bara tanken...
  • OcinO

Lockar med chili!

Nelia skrev 2008-09-09 14:28:23 följande:
    Har ätit vanilj på tvären i snart 17 år så nu är det dags för lite mer åt chili-hållet
  • Nelia
    Me not like, men va fan jag gör det ändå
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..