• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • W W
    Mandi74 skrev 2008-09-09 10:45:46 följande:
    Just nu har jag inga krav alls, bara jag får knulla så.. Men får jag bara knulla så ökar nog kraven.
    *känner igen* Men den här månaden är snart slut *försöker muntra upp Mandi lite*
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • W W
    Blå delfiner skrev 2008-09-08 20:50:41 följande:
    Va spännande!!! Berätta meeera....
    Vad vill du höra?
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Anonym (;))

Sugen på att ta med sambon till ngt trevligt ställe i naturen binda henne slicka henne och när hon tror att jag ska ta henne vinkar jag fram de killar jag bjudet in för att knulla henne.
    Det hela avslutas med att det bara är vi två och en tjej som suger av mig inför sambon
    ,som sedan tar hand som henne  med mig på alla de sätt som hon förtjänar.
    Den kvinnan som jag älskar över allt annat som jag vill ge all den njutning som det öht går att ge någon annan

• Mandi74
    W W skrev 2008-09-09 12:38:12 följande:
    *känner igen* Men den här månaden är snart slut *försöker muntra upp Mandi lite*
    *blir glad av tanken*

Tack för uppmuntran!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Anonym

Jag hoppas att din sambo även är med på att knulla alla dessa killar som du bjudit in...
    Anonym (;)) skrev 2008-09-09 12:52:20 följande:

Sugen på att ta med sambon till ngt trevligt ställe i naturen binda henne slicka henne och när hon tror att jag ska ta henne vinkar jag fram de killar jag bjudet in för att knulla henne.Det hela avslutas med att det bara är vi två och en tjej som suger av mig inför sambon,som sedan tar hand som henne  med mig på alla de sätt som hon förtjänar.Den kvinnan som jag älskar över allt annat som jag vill ge all den njutning som det öht går att ge någon annan
  • Anonym (Kåt slyna)

Jag skulle vilja bli rejält utnyttjad.
    Såld till ett gäng män.
    Först bli helt renrakad där nere...
    Bunden.
    Få smisk både på rumpan, rejält, och på brösten.
    Rejält knullad i röven. Och i alla andra hål. Så många gånger de orkar. Gärna publik med.
    Helt nersprutad.

• Anonym

har just lekt min ena fantasi.
    en tjej, jag och hennes kille, med dubblemacka där hon har strapon och hennes kille knullar mig hårt, sen knullade jag henne med strappen och henns kille knullade mig samtidigt, till slut stod vi i en 69:a och slickade varandra tills han kom i henne och hon lade upp sig så jag fick slicka rent hennes fitta från all god sperma:)

• Anonym (;))

Hmm nu var det mina DRÖMMAR som det står i Ts
    I hennes drömmar är det kanske jag som blir genomknullad...men det är fortfarande drömmar :)

Anonym skrev 2008-09-09 13:11:12 följande:
    Jag hoppas att din sambo även är med på att knulla alla dessa killar som du bjudit in...Anonym (;)) skrev 2008-09-09 12:52:20 följande:
  • sannapanna76

*joinar Nelia*

Fast jag skulle nöja mig med att helt enkelt få knulla, jag!

• Mandi74
    Anonym skrev 2008-09-09 13:11:12 följande:
    Jag hoppas att din sambo även är med på att knulla alla dessa killar som du bjudit in...Anonym (;)) skrev 2008-09-09 12:52:20 följande:
    Behövs ju inte i en fantasi.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..