• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • HäckHäxan
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-08 20:28:21 följande:
    Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då? Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas* Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..
    En het man under en barnledig helg.... varken mer eller mindre, det duger gott!
    Klämkäck......
  • Mandi74
    OcinO skrev 2008-09-09 14:17:00 följande:
    Ge mig vägbeskrivning så kommer jag nu!
    Äter glass istället, blev helt plötsligt extremt sugen på glass..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • OcinO

Jag blev sugen på väta!

Mandi74 skrev 2008-09-09 14:18:20 följande:
    Äter glass istället, blev helt plötsligt extremt sugen på glass..
  • W W
    Blå delfiner skrev 2008-09-09 14:00:41 följande:
    Allt allt allt!!!

Jag tror allt att jag håller inne med en del Lite ska väl vara för oss bara va
    Men han råkar vara äldre än vad jag är, vilket båda tänder på. Han tänder på hårda tag och det tror jag inte att det är någon hemlighet att jag gör Han tänder på att ha sex på offentliga platser också och gillar dessutom underkläder och mina mer renodlade sexkläder. Även om jag varit bortskämd med sex i våras och början av sommaren så fanns det ingen som var intresserad av samma saker som jag. Att vi dessutom pratar om mer än bara sex och att jag gillar honom som människa också är ju ett stort plus. Och han är den enda man som inte ens behövt försöka få mig att gilla honom, få över mig på sin sida och få mig att vilja träffa honom. Det har bara varit där som en självklar del ändå

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • W W
    OcinO skrev 2008-09-09 14:14:32 följande:
    Bara att sätta sig ner hårt W W skrev 2008-09-09 14:12:40 följande:
    Det är klart förstås *s*
    Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Mandi74
    OcinO skrev 2008-09-09 14:19:08 följande:
    Jag blev sugen på väta!
    Ja, här är det inte öken direkt efter många veckors sexlöshet..
  • roadrunner

Nejdå, inte så våldsamt.... Mer njutningfullt och kanske en gnutta retsamt...

Mandi74 skrev 2008-09-09 14:00:58 följande:
    Fegis, vågar du inte berätta att du skulle piska upp henne och ge henne en rejäl omgång..
  • roadrunner

Hehehe...

Nelia skrev 2008-09-09 14:03:07 följande:
    Äh, kom igen nu, ett smakprov kan du väl bjuda på och göra en stackars höggravid, suktande flicka glad
  • Anonym (KåtLisa)

Om gubben var hemma skulle jag trycka upp honom mot en vägg.... slita av kalsonger och byxor....  kyssa honom....  låta tungan leka längs bröstet och magen...... ge honom en ordentlig avsugning samtidigt som jag leker med kulorna...... låta honom spruta mig i munnen så jag kan svälja varje liten droppe..... Mmmmmm....... me like!

• Mandi74
    roadrunner skrev 2008-09-09 14:23:04 följande:
    Nejdå, inte så våldsamt.... Mer njutningfullt och kanske en gnutta retsamt...
    Aha.. men hon skulle ju skrika.. *fattar ingenting*
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..