• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Blå delfiner

Jag ska också ha mig ett lekrum....ljudisolerat, med en dörr som låses automatiskt... med kodöppning på utsidan... (ingen nyckel som försvinner)

(har varit och läst i tråden 'han slickade upp mig i brygga när sonen....')

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-12 13:42:01 följande:
    Fjolla??? Rak och ärlig, absolut!!! Ser inget jag gjort som påvisar motsatsen!!! Att undanhålla något är inte oärligt så länge man inte påpekar någon motsats. Att jag är rak, jo, absolut! Något väluppfostrad men absolut rak! Fjolla.... den du... det hade iaf resulterat i en bestraffning, kanske ett tips till anonym!
    Point taken
    Ska testa det!
  • Mandi74
    Blå delfiner skrev 2008-09-12 13:48:04 följande:
    *länkar vidare till G p för inspiration*
    Vill du ha mer?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Blå delfiner
    Mandi74 skrev 2008-09-12 13:56:47 följande:
    Vill du ha mer?
    Ja för sjutton.... langa på bara....
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-12 13:49:04 följande:
    Hehehe, nejdå, sambon är lite som din karl. Försiktigt blyg men ett riktigt pervo inuti! Hon har gett lite hintar hit & dit!
    Jasså hon är också en kvinna som hintar? Plockar du upp dem eller är du puckad och inte fattar
    Du får väl ta din inspiration härifrån och överraska henne, hon blir säkert överlycklig!
  • roadrunner

Jag är puckad! Vill ha raka besked, sen gillar jag ju teasing så jag hintar tillbaka!

Vi har faktiskt snackat om sådant men får inte lght:s planeringen att synka med hennes..... hrm.... audiella egenskaper.....

• Mandi74
    Blå delfiner skrev 2008-09-12 13:58:19 följande:
    Ja för sjutton.... langa på bara....
    Vågar inte lägga in det värsta men..

Jag kommer försöka göra dig trött och slut med talrika smiskar och dyl mot rumpa, lår, höfter, bröst osv...sedan inslag med mer finness också, repertoaren ska vara bred.

Apropå stolt förresten så kommer jag blitjättestolt om du klarar ett par timmars omild behandling, varvat med lite smek och slick och dyl. Längden på sessionen ska ta musten ur dig på ett angenämt sätt tänker jag. Är du redo för mer efter två timmar så inga problem för min del

Har du haft vikter hängande i fittläpparna? Jag tänkte sätta det på dig... .
    Mmm, var beredd få gå upp i brygga med vikter... .

Även mycket upphetsande se dig med dem ståendes på alla fyra. Och har du betett dig dumt kanske jag sätter dem i lite gungning

Ska säga att vad gäller smärta så ser jag det ungefär så här: huvuddelen av smärtinslagen under en session ska vara av typen "skönt-ont" Därutöver ska det också finnas en lagom andel "ont-ont" som den undergivna utstår för den dominantes skull.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-12 14:03:45 följande:
    Jag är puckad! Vill ha raka besked, sen gillar jag ju teasing så jag hintar tillbaka! Vi har faktiskt snackat om sådant men får inte lght:s planeringen att synka med hennes..... hrm.... audiella egenskaper.....
    Aha, teasing! Då vet vi att du gillar det iaf
    Lght:s planeringen? Nu har du tappat mig... *känner mig dum*
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2008-09-12 14:07:54 följande:
    Vågar inte lägga in det värsta men.. Jag kommer försöka göra dig trött och slut med talrika smiskar och dyl mot rumpa, lår, höfter, bröst osv...sedan inslag med mer finness också, repertoaren ska vara bred.Apropå stolt förresten så kommer jag blitjättestolt om du klarar ett par timmars omild behandling, varvat med lite smek och slick och dyl. Längden på sessionen ska ta musten ur dig på ett angenämt sätt tänker jag. Är du redo för mer efter två timmar så inga problem för min del Har du haft vikter hängande i fittläpparna? Jag tänkte sätta det på dig... . Mmm, var beredd få gå upp i brygga med vikter... .Även mycket upphetsande se dig med dem ståendes på alla fyra. Och har du betett dig dumt kanske jag sätter dem i lite gungning ________________________________Ska säga att vad gäller smärta så ser jag det ungefär så här: huvuddelen av smärtinslagen under en session ska vara av typen "skönt-ont" Därutöver ska det också finnas en lagom andel "ont-ont" som den undergivna utstår för den dominantes skull.
    Vart hittar du detta?
  • Blå delfiner
    Mandi74 skrev 2008-09-12 14:07:54 följande:
    Vågar inte lägga in det värsta men.. Jag kommer försöka göra dig trött och slut med talrika smiskar och dyl mot rumpa, lår, höfter, bröst osv...sedan inslag med mer finness också, repertoaren ska vara bred.Apropå stolt förresten så kommer jag blitjättestolt om du klarar ett par timmars omild behandling, varvat med lite smek och slick och dyl. Längden på sessionen ska ta musten ur dig på ett angenämt sätt tänker jag. Är du redo för mer efter två timmar så inga problem för min del Har du haft vikter hängande i fittläpparna? Jag tänkte sätta det på dig... . Mmm, var beredd få gå upp i brygga med vikter... .Även mycket upphetsande se dig med dem ståendes på alla fyra. Och har du betett dig dumt kanske jag sätter dem i lite gungning ________________________________Ska säga att vad gäller smärta så ser jag det ungefär så här: huvuddelen av smärtinslagen under en session ska vara av typen "skönt-ont" Därutöver ska det också finnas en lagom andel "ont-ont" som den undergivna utstår för den dominantes skull.
    Inboxa det värsta då
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..