Anonym (Betsy) skrev 2008-09-12 11:40:14 följande:
"Jag är i klädaffären, går omkring och kollar in kläder. Ser honom ibland i ögonvrån, han ser mig han med. Vi får ögonkontskt ofta. Det är en darrande spänning mellan oss, han ler. Han kommer närmare, våra kroppar snuddar vid varandra, jag hör hur han andas i mitt öra, jag hör hur han drar in andan, luktar och andas ut igen.Jag ryser av upphetsning, men ingen av oss säger något.Jag ler, och ser honom i ögonen, han ler tillbaka, med glansiga ögon. Vi låtsas titta på kläderna som ligger på bordet framför oss. Jag böjer mig lite framåt för att titta på kläderna som ligger på hyllan under bordet, han trycker sig försiktigt mot min bakdel, jag känner hur hård och stor han är. Jag får svindel, tror att jag håller på att svimma, det känns som att benen viker sig under mig. Jag tar ett djupt andetag, tar några av jeansen med mig och går mot provhytterna.Jag upprepar för mig själv som ett mantra "följ efter, snälla, följ efter snälla." Jag går in i provhytten, står alldeles stilla ett tag. OCH skynket viks åt sidan och han stiger in. Vi kysser varandra hett och intensivt. Det är svårt att inte skrika av upphetsning, men butiken är full av folk så det är bara att hålla sig, han trycker mig hårt mot väggen, det knakar lite i spegeln bakom min rygg, han slickar mig på halsen, såå skönt. Han smeker mig på låren, andas högt i mitt öra, hans andhämtning blir snabb när han får in båda händerna under min klänning och känner att jag inte har trosor. Jag ställer mig på knä framför honom, öppnar hans jeans, drar ner byxor och kalsonger. Ut kommer han, stor och hård, den glänser och darrar. Jag slickar lite efter sidorna på den, kramar lite om kulorna. Jag ser uppåt, hur han lutar sitt huvud bakåt och njuter.Han sätter sig på pallen, jag gränslar honom, "långsamt" viskar han.Jag glider mycket, mycket långamt ner över honom, han är lång och mycket kraftig, jag tror jag svimmar vad skönt det är. Han lyfter mig upp och ner, han juckar först långsamt, sen fort och kraftigt under mig. Efter en stund reser vi oss, han fortätter sin otroligt sköna behandling, men nu står vi, jag känner den kalla tunna äggen bakom min rygg. Jag tar stöd med benen mot väggen mitt emot, han fortsätter att jucka hårt och skönt, samtidigt som han ibland smeker mina bröst och ibland min lilla kula, jag blundar och kastar huvudet bakåt, jag njuter.. Han smeker området mellan mitt hål och mitt anus, ååå helt underbart! Jag tar ner mina armar som jag haft ovanför mitt huvud mot väggen, jag för ner min hand och tar tag om hans kulor, då går det för honom, han rycker inuti mig, han sprutar mig full. Jag kommer strax efter, hela min kropp rycker som i spasmer, jag är så nära att skrika, men kommer på mig i sista sekund, biter honom lite i axeln istället. Vi står stilla länge efteråt. Säger inget, klär på oss.Han ler och går ut."
Yes, please!