• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • HäckHäxan
    roadrunner skrev 2008-09-12 13:02:56 följande:
    Vad söta ni är! Jag förbehåller mig mina hemligheter, vem vet, en dag kanske de står till förfogande, och vi vill ju inte förstöra överraskningen! LOL
    bara dåliga ursäkter... jisses så påstår män att dom e raka och ärliga och inte skräder orden......

*fjolla*

*smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • roadrunner

Hehehe, njae, det är väl inte drömmen, men skulle min förhållande situation ändras så måste ju någon straffas!?

Anonym skrev 2008-09-12 13:05:37 följande:
    Aha, är det din dröm alltså, att en dag få ta dig an alla kåta kvinnor i tråden? Som sagt, du vet ju allas våra våta drömmar nu så du har ju mycket ammunition att komma med, hehe.
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2008-09-12 13:03:51 följande:
    Fast detta är inga noveller, utan en massa löften.
    Ännu bättre....

Jag stöter bara på gifta män med löften....

Fast de finns en stockholmare där som jag hade kunnat pilla på dagarna i ända och då är han ändå modell äldre, men va fan....

Varför bor alla intressanta folk ja möter i stockholm....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Mandi74
    HäxanSurtant skrev 2008-09-12 13:39:26 följande:
    Ännu bättre....Jag stöter bara på gifta män med löften....Fast de finns en stockholmare där som jag hade kunnat pilla på dagarna i ända och då är han ändå modell äldre, men va fan....Varför bor alla intressanta folk ja möter i stockholm....
    *s* du bor på fel ställen vännen.. här kryllar av villga singelkillar, du får flytta hit!!!  
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • HäckHäxan
    roadrunner skrev 2008-09-12 13:34:11 följande:
    Med vad jag har gjort, ja du, ungefär det mesta som inte involverar avföring, kiss och sådan smärta att det lämnar permanenta märken. Gillar heller inte ställningar som till och med är svåra för en indisk guru att utföra, men det är pga ryggskada. Med sambon har det varit lite försiktigt, men när vi köpt hus ska vi ha ett eget litet speciellt rum för lite verktyg och lek!
    Gahh vad fan sluta läskas!!!!!!!

Ja vill också ha ett rum...

kanske skall ge tusan i att ge Freja eget rum sen  utan ha henne i sovrummet, så kan de andra bli mammas lekrum hehehe
  • roadrunner

Fjolla??? Rak och ärlig, absolut!!! Ser inget jag gjort som påvisar motsatsen!!! Att undanhålla något är inte oärligt så länge man inte påpekar någon motsats. Att jag är rak, jo, absolut! Något väluppfostrad men absolut rak!

Fjolla.... den du... det hade iaf resulterat i en bestraffning, kanske ett tips till anonym!

HäxanSurtant skrev 2008-09-12 13:38:24 följande:
    bara dåliga ursäkter... jisses så påstår män att dom e raka och ärliga och inte skräder orden......*fjolla*
  • Mandi74
    HäxanSurtant skrev 2008-09-12 13:40:55 följande:
    Gahh vad fan sluta läskas!!!!!!!Ja vill också ha ett rum...kanske skall ge tusan i att ge Freja eget rum sen  utan ha henne i sovrummet, så kan de andra bli mammas lekrum hehehe
    Haha.. sonen kommer inte att få eget rum för jag vill ha upp min säng.

*egistisk, nä barnen behöver en glad tillfredställd mamma*
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2008-09-12 13:40:29 följande:
    *s* du bor på fel ställen vännen.. här kryllar av villga singelkillar, du får flytta hit!!!  
    Gahh men jag gillar verkligen inte stockholm eller va tusan jag har aldrig vart där... men de få ja mött är sånna fjollor och låter lustiga när dom pratar....
  • Blå delfiner
    Mandi74 skrev 2008-09-12 13:37:34 följande:
    Vem?
    Du
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Mandi74
    HäxanSurtant skrev 2008-09-12 13:43:01 följande:
    Gahh men jag gillar verkligen inte stockholm eller va tusan jag har aldrig vart där... men de få ja mött är sånna fjollor och låter lustiga när dom pratar....
    Men gumman jag bor inte i stockholm.. flytta hit här i stället.
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..