• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Kamme

Du kan väll omöjligt ha några problem att få dit vem du vill ändå? :)

• Hella182
    Kamme skrev 2008-09-18 16:13:09 följande:
    Du kan väll omöjligt ha några problem att få dit vem du vill ändå? :)
    vem?
  • Hella182
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-18 16:03:51 följande:
    Oj, nr fem i slampbibeln.. *påminner*Samma här..asdesperat!
    ja fy, det är tufft nu... hoppade nästan på honom innan mig i kön på coop... Det enda som hindrade mig var att sonen var med... Står på knä..
  • Kamme
    Hella182 skrev 2008-09-18 16:22:16 följande:
    vem?
    Du! :D

Dra på dig ett par höga stövlar, öppna ytterdörren, ställ dig i dörröppningen och knäpp med fingrarna, inom 2min har du en 100m kö... garanterat :P
  • Hella182
    Kamme skrev 2008-09-18 16:51:38 följande:
    Du! :DDra på dig ett par höga stövlar, öppna ytterdörren, ställ dig i dörröppningen och knäpp med fingrarna, inom 2min har du en 100m kö... garanterat :P
    kanske ska göra det.. Endast iklädd stövlar?
  • Kamme
    Hella182 skrev 2008-09-18 19:29:22 följande:
    kanske ska göra det.. Endast iklädd stövlar?
    well, det beror på...

Knackar du på min dörr endast iklädd stövlar så blir det ingen hundrameters kö, å andra sidan behöver du inte röra dig mycket mer än så för jag skulle ta dig direkt, bakifrån, lutandes mot ytterdörren, åtminstonde tills du inte klarar av att stå upp längre o ramlar ihop över skostället och river ner alla jackor, där vi skulle fortsätta, liggandes på rygg över alla skor och jackor tills grannarna kommer och bankar på dörren o skriker åt oss att hålla käften o sluta ha sånt jävla vilt sex.
  • Hella182
    Kamme skrev 2008-09-18 19:47:07 följande:
    well, det beror på...Knackar du på min dörr endast iklädd stövlar så blir det ingen hundrameters kö, å andra sidan behöver du inte röra dig mycket mer än så för jag skulle ta dig direkt, bakifrån, lutandes mot ytterdörren, åtminstonde tills du inte klarar av att stå upp längre o ramlar ihop över skostället och river ner alla jackor, där vi skulle fortsätta, liggandes på rygg över alla skor och jackor tills grannarna kommer och bankar på dörren o skriker åt oss att hålla käften o sluta ha sånt jävla vilt sex.
    my godd... ta mig nu. Skiter i 100 meterskön vill bara ha dig!!!!
  • Blå delfiner

Jag med....

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Hella182
    Kamme skrev 2008-09-18 19:47:07 följande:
    well, det beror på...Knackar du på min dörr endast iklädd stövlar så blir det ingen hundrameters kö, å andra sidan behöver du inte röra dig mycket mer än så för jag skulle ta dig direkt, bakifrån, lutandes mot ytterdörren, åtminstonde tills du inte klarar av att stå upp längre o ramlar ihop över skostället och river ner alla jackor, där vi skulle fortsätta, liggandes på rygg över alla skor och jackor tills grannarna kommer och bankar på dörren o skriker åt oss att hålla käften o sluta ha sånt jävla vilt sex.
    är på väg, öppnar du när jag knackar på?
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..