• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Hella182
    Blå delfiner skrev 2008-09-18 21:42:19 följande:
    MYCKET frustrerad.... Fast han kanske gjorde så för att jag skulle sakna han exter mycket.... *grrr*
    sådant är bestämt inte rättvist!
  • MiamiVice THE Slyna
    Jag vill INTE ha det såhär..det är en mardröm!

Förra söndagen hade jag sex senast och det är inte ett värdigt slampliv att leva så! För den här slynan krävs det sex minst en gång om dagen för att jag ska fundera normalt. Ni förstår ju hur jag är nu..
    I dag har jag lyckats med:
    1
    . dricka sur mjölk med utgångsdatum 13 september *urk*,
    2. nära att drukna när jag var och simma (okej det var en kallsup)
    3. gått omkring med korv stroganoff på tröjan hela dagen *väldans fräscht*
    4. dragit i stortån TVÅ gånger i samma tröskel
    5. Försökt fickparkera min kompis pyttebil 6000 ggr i en parkeringsruta lika stor som Globen..

Hur ska det här sluta? *morrar lite* Är det INGEN som vill tröstknulla mig lite? Bara pyttelite? Pyttepyttelite..? Måste jag betala för att knulla eller? Gaaaaah!
    Slampa on a mission...
  • SlampSmillan
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-19 18:21:16 följande:
    Jag vill INTE ha det såhär..det är en mardröm!Förra söndagen hade jag sex senast och det är inte ett värdigt slampliv att leva så! För den här slynan krävs det sex minst en gång om dagen för att jag ska fundera normalt. Ni förstår ju hur jag är nu..I dag har jag lyckats med:1. dricka sur mjölk med utgångsdatum 13 september *urk*, 2. nära att drukna när jag var och simma (okej det var en kallsup) 3. gått omkring med korv stroganoff på tröjan hela dagen *väldans fräscht*4. dragit i stortån TVÅ gånger i samma tröskel5. Försökt fickparkera min kompis pyttebil 6000 ggr i en parkeringsruta lika stor som Globen..Hur ska det här sluta? *morrar lite* Är det INGEN som vill tröstknulla mig lite? Bara pyttelite? Pyttepyttelite..? Måste jag betala för att knulla eller? Gaaaaah!
    Ja hjärtat... jag har haft samma jävels dag.

Prata om hockey o killen frågar, vart e platserna, jag min snygga blondin missuppfittade allt o sa att dom e på City.
    Ska gå över gatan, poängterar att de va "gul gubbe, men polisbilen hade grönt o jag  höll på att bli påkörd.. Dom stannade, glev ur bilen o skulle precis ge mig en utskällning när jag vände på mig.. och sa: Förlåt mig men jag hade önskat att ni kört på mig, min högsta önskan är att få mun mot mun medotden med en polis... *Slingra mig ur böter o hela skiten* Fick inget nr men fick reda på att han hade Facebook
    Nr 3: Pratar med en kund och erbjuder han att maila över mig själv iom han inte tackar ja...MAILAR??? kan man göra de nu??? Då vill jag maila mig till polisstationen
    Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Blå delfiner

Ooooh.... kan man maila sig nånstans?

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • MiamiVice THE Slyna

Fan i kväll vill jag göra massa slyniga saker..*drömmer lite här*

Slampa on a mission...
  • Blå delfiner
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-20 18:09:28 följande:
    Fan i kväll vill jag göra massa slyniga saker..*drömmer lite här*
    Jahaa.... när kommer du hit då?
  • Mandi74

Drömmer om att bli knullad hårt och brutalt.. har inte så höga krav just nu, bara jag får knulla!!

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • MiamiVice THE Slyna

Typ samma här! Skulle bli glad om jag bara såg en kuk nu..

Mandi74 skrev 2008-09-21 00:15:27 följande:
    Drömmer om att bli knullad hårt och brutalt.. har inte så höga krav just nu, bara jag får knulla!!
    Slampa on a mission...
  • Blå delfiner
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-21 00:52:30 följande:
    Typ samma här! Skulle bli glad om jag bara såg en kuk nu..
    Mee tooo...
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..