• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Mandi74
    KalleKn skrev 2008-09-21 01:09:48 följande:
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-19 18:21:16 följande: Vill man ha kvalite kostar det Nu har jag redan en sugarmommy så mig har du inte råd att ta över Du får hitta en toyboy helt enkelt och se till att han är nöjd...
    jag skulle vilja ha en sugardaddy, vart hittar man en sån? Något tips?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Blå delfiner
    Mandi74 skrev 2008-09-21 01:12:44 följande:
    Knockout!

">

Tillägnad alla slampor!!!!
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Mandi74

Puss på er och knulla på så jag blir stolt över er när jag kikar in nästa gång!

• KalleKn
    Mandi74 skrev 2008-09-21 01:13:45 följande:
    jag skulle vilja ha en sugardaddy, vart hittar man en sån? Något tips?
    Trycka upp en tshirt med texten "sugardaddy wanted" och under i mindre text (true slut) ?
  • MiamiVice THE Slyna

Asg! Den va bra!

KalleKn skrev 2008-09-21 01:24:33 följande:
    Trycka upp en tshirt med texten "sugardaddy wanted" och under i mindre text (true slut) ?
    Slampa on a mission...
  • Mandi74
    Bra ide! Tack för tipset..
  • Blå delfiner
    *Skrider genast till verket*
  • Blå delfiner

Hoppas på att få råd att köpa en ny sägstomme snart. Den ska vara till 140 cm madrass. Får inte ha någon fotgavel, för då kommer jag inte i sängen.

Men jag vill kunna bindas fast i den... Tips?

• KalleKn

Inga problem, så länge det finns en undersida att fästa i så kan du ha krokar/ögglor/karbinhakar nertill och på sidorna beroende på om du vill bli bunden i fossingarna eller lite mer snuskigt runt knäna så du ligger särad och fin.

• Hella182

hade en dröm inatt som förföljer mig.. drömde att jag var på krogen och stod vid baren och skulle beställa när jag känner att ngn ställer sig och trycker sig mot mig bakifrån och viskar i mitt öra; gillar du tanken på att du gör mig hård... sedan fortsatte drömmen på bardisken

Svar på tråden Kåta slampors drömmar..