Smink smink smink vi fortsätter!
Ok, ny tråd  ![]() 

Ok, ny tråd  ![]() 

Har medlemskort på Åhléns och såg i ett blad jag fick igår att Åhléns city i Göteborg skulle börja sälja Dermalogicas produkter. Jag kommer förmodligen fortsätta köpa utomlands, men det är ju bra för att spana in produkterna in real life  ![]() 

Lite ot men jag samlar vuxenpoäng för fullt just nu, inte nog med att jag är gravid så ska jag & min sambo skriva huskontrakt imorgon!!! Tittade på huset i söndags så det gick verkligen fort, sambon ringde och meddelade då jag satt på fotvård idag, hahaha!
Linny ----> Låter riktigt nice i Kalifornien, jag vill också!!!  ![]() 

Idag ska jag ha födelsedagsfest och en massa vänner ska komma, så ikväll måste jag få på mig en makeup. Ska ha en blank (utställd, är ju i vecka 18) tubtopklänning från Gina Tricot med guldmönster på, blir det allt för tråkigt om jag tar guldögonskugga eller funkar det?
Har nämlingen lånat ut alla mina pressade ögonskuggor till min kollega som skulle ut igår och var trött på sin två färger (hon är en mamma i 42årsåldern som mest håller sig hemma), så jag ville hjälpa till med lite färgval  ![]() Så jag har bara mina lösa ögonskuggor hemma att välja på men det är ett par stycken det i olika färger
  Så jag har bara mina lösa ögonskuggor hemma att välja på men det är ett par stycken det i olika färger  ![]()