-
Jättefint sminkat som vanligt!!!LMK skrev 2008-11-11 18:37:52 följande:Nu ligger dagens mejk i galleriet. Men bilden är riktigt dålig med fel ljus så ögonen ser turkosa ut. Åh vad jag saknar dagsljus på morgonen... Linny: Joina klubben med dåliga bilder! Lägg ut den ändå!
-
Jättesnyggt!Linny skrev 2008-11-12 14:43:04 följande:Dagens sminkning ligger i galleriet. Inte speciellt nöjd men helt ok.. www.familjeliv.se/hem/linny/galleri.php var rätt sur i morse så det blev hafs-hafs..
-
Ska gå på en födelsedagsfest på lördag och undrar om jag törs ge mig på att testa en sotning, får väl börja i god tid isåfall så man hinner sminka om ifall det blir katastrof :-/
-
Jättesnyggt LinnyLinny skrev 2008-11-14 16:43:22 följande:Dagens (väldigt enkla och ljusa) ögonmakeup ligger i galleriet..
-
Fin, passar dina ögon så bra!trollsanna skrev 2008-11-15 10:56:16 följande:Dagens sminkning i bloggen. Jättelik gårdagens dock. trollsannasmakeup.blogspot.com/
-
Försökte mig på att sota ögonen igår då jag skulle på födelsedagsfest, men det var inte lätt...Vet inte riktigt vad det blev...
-
Linny
Jo, jag försökte ta bilder typ 2 min innan jag skulle iväg till busshållsplatsen, så de blev inge bra. Antingen för nära och otydliga eller för långt bort för att se sotningen bra
-
Jättesnyggt Linny!Linny skrev 2008-11-18 16:27:48 följande:Dagens sminkning: www.familjeliv.se/hem/linny/galleri.php?cur_a...
true love 4 ever ------> Jösses så mkt ögonskuggor, då har du att testa färger och kombinationer nu
-
Finfint!Linny skrev 2008-11-19 10:15:32 följande:www.familjeliv.se/hem/linny/galleri.php?cur_a... Dagens basic-sminkning i galleriet..
-
Sent igår kväll fick jag för mig att jag skulle köpa EM:s kabuki eftersom den jag har (har ingen aning om märke, köpte den i USA) blev lustig efter jag rengjorde den senast. Självklart då var jag ju tvungen att beställa gratisprover också, så det ska bli spännande hur de blir (blev inte samma då jag beställde typ våras senast och nu är jag betydligt blekare pga årstiden och att jag inte solar något när jag är gravid, brukar sola ngn gång i månaden under vinterhalvåret).
Ska bli spännande att få paketet iaf, någon som minns hur lång tid det tar från EM? Har för mig att det bara tog mellan 1-2veckor senast.