Smink smink smink vi fortsätter!

De flesta jag har beställt från är ju i USA & det tar runt 1 vecka - 10 dagar ungefär. MakeupCosmetics (i sverige) tog inte ens 1 vecka. Beställde förra fredagen & fick levererat igår. De vinner!

Tina83 skrev 2008-10-16 16:00:42 följande:

Nu ligger dagens Mejk uppe med nya pigmenten från MUC!   Grått & frostigt! Imorgon blir det bruna nyanser.
  Grått & frostigt! Imorgon blir det bruna nyanser.

Pokergirl skrev 2008-10-16 21:03:38 följande:

Tjohoo!!
  Tjohoo!!

På hennes Blogg är det några som skrivit Grattis... jag går på det!   

Knott: Vilken grej du varit med om! Bloggvinnare!   Priserna lät jättefina. Väntar med spänning på recensionerna
  Priserna lät jättefina. Väntar med spänning på recensionerna   

Mejken var supersnygg & elegant! Kul att nya Eyefixen var bra.
Hoppas du firar med ett glas champagne nu istället, det är du verkligen värd!   

MissC24 skrev 2008-10-16 22:51:38 följande:
 Senast så köpte jag upp mig på 2 foundations & 2 Mineral Veil på Sephora när jag var i NY. Grymt billigt!
  Senast så köpte jag upp mig på 2 foundations & 2 Mineral Veil på Sephora när jag var i NY. Grymt billigt!   Varför är det sååå dyrt här?? *mutter*
  Varför är det sååå dyrt här?? *mutter*    

trolltyg skrev 2008-10-17 10:50:26 följande:
 Så igår blev det nyköp! Tuben är verkligen yttepytteliten, 7 ml fr 120:-. Inte så billigt (UD 10 ml för 149
  Så igår blev det nyköp! Tuben är verkligen yttepytteliten, 7 ml fr 120:-. Inte så billigt (UD 10 ml för 149  , men det är ju en dryg produkt. Formulan är mer silkig & skuggorna är mycket lättare att tona. Hoppas den håller lika bra oxå. Det är upp till bevis idag!
 , men det är ju en dryg produkt. Formulan är mer silkig & skuggorna är mycket lättare att tona. Hoppas den håller lika bra oxå. Det är upp till bevis idag!   

Fluffguf skrev 2008-10-20 13:28:47 följande:

Tjohoo! Nu har jag äntligen fått min Diorshow mascara! Det bidde inköp på Silja av kollegan, då Arlanda nästan hade butikspris. Så ikväll blir det mascara test utav dess like!