Phantera skrev 2008-11-01 06:57:50 följande:
Trollsanna > Läcker halloween sminkning!! Jätte!Lillsyrran hade fått en snygg make också! Albin > Ja, du ser ut att passa i sotat!Jag sotade igår för första gången också...men jag vet inte hur resultatet blev.Jag tycker alla mina sminkningar ser så..."klyddiga" ut. Typ kladdiga...inga rena "linjer" eller hur man ska säga.Ska spana lite på mina bilder. Har börjat ta det efter att ha sett era snygga sminkningar, för att "träna och utvärdera mig själv". Hur ska man sminka sig idag tro?Ska på barnkalas! En kompis dotter fyller 4, precis som min äldsta. Så båda mina små är bjudna dit. Jag också förstås! Hms...Har ju inte testat alla mina ögonskuggor än...Väntar fortfarande på ett paket från thebodyneeds med några skuggor och ett eller om det var två lipbalm.Förra gången gick det fort, denna gången verkar det ta tid! Har i alla fall fått tillbaka tullavgiften från
strawberrynet.com. De har bett om ursäkt för "all the inconvenience we may have caused you" 2 gånger...haha. Så farligt tyckte jag inte det var.Visst, tråkigt att betala tull, men det var något jag hade räknat med att stå för själv om man hade åkt på den oturen. Nehepp...snart frulle...
Jag ska också på barnkalas idag och har heller inte bestämt mig för hur jag ska sminka mig. Tror det blir med min nya Aubergine från FACE, den är matt och lite vinrödlila och sedan med en väldigt skimmrande ljus skugga som heter Kitten från STILA.