Anonym (osäker..) skrev 2008-12-10 00:19:45 följande:
Precis så!Vi har kommit överens om att jag ska hyra en möblerad lägenhet i andrahand nu ett tag, flyttar efter nyår. Komma bort från allt. ta en paus i vårt förhållande. Vi får göra vad vi vill. blir singlar igen. Leva runt och göra vad vi vill med vem vi vill. Men vi har inte gett upp tanken på att vi ska kunna hitta tillbaks till varandra igen. Han är helt otrolig min sambo, som låter mig göra detta. Han älskar mig, och vet att jag är den han vill ha. Jag älskar honom oxå. Men känner ingen attraktion till honom längre. Däremot känner jag det för andra. Kontakten jag har med den gifta mannen blir bara mer och mer. vi träffas oftare. Sambon vet allt om det. Har inte haft sex eller så med den andre mannen, även om jag gärna skulle vilja det. Men det är nog bara en tidsfråga. Hånglar typ hela tiden när vi ses. Jag vet att allt detta är fel och taskigt mot han fru. Vi får väl se hur detta slutar..
Så skulle jag med vilja göra...fast vi har ju barn så jag vet inte om det skulle funka så bra...Har pratat med sambon i alla fall...han vet att jag inte vet om jag älskar honom längre. Han tyckte det va elakt men jag sa att det är så det är...Får ju se om jag kommer fram till något någon gång.
Hoppas allt blir bra för dig/er Osäker!!