• Anonym (konstig)

Vill inte bli rörd av min sambo! Vad är fel på mig?

Har ingen sexlust, ibland har jag det men då är det bara sex jag vill ha, fixar inte kelet och pussarna, vill inte att han ska ta i mig alls.

Eller jag vill ju det men när han väl tar i mig så börjar det koka i mig och jag vill bara slingra mig därifrån.

Får för mig att vi kanske har varit tillsammans för länge, man är ju inte nykär efter 7 år men när jag tänker tillbaka har det alltid varit såhär till och från

Vad är det för fel? Jag vill verkligen kunna ha närhet med min sambo

• Svar på tråden Vill inte bli rörd av min sambo! Vad är fel på mig?
  • Anonym (:-()

Jag känner ungefär likadant. Vet inte om det är känslorna som börjar svika. :( :(

• Anonym (Precis)

Anonym (vilsen) skrev 2008-09-13 22:41:41 följande:

Jag känner ganska lika som du.Jag är inte alls sugen på min man men jag känner attraktion till andra män och drömmer om sex med andra män (och kvinnor).Vi har tidigare haft ett hett och vilt sexliv men sista halvåret har jag kännt olust gentemot honom.Har också tänkt tanken att vi kanske varit ihop förlänge (9år) och att jag var för ung när jag slog mig till ro (17).Ibland känns tanken på att flytta lockande och ibland så känner jag att jag kan absolut inte lämna honom.Jag älskar honom djupt men ingen attraktion finns kvar. Vi har haft svackor tidigare men inte så här länge.
    Det där hade kunnat vara jag som skrev!
    Men vad gör man när man inte vet liksom?
  • Anonym (tjej)

Här är det precis tvärtom, min man vill inte kramas, pussas eller kela, jag är gravid igen och när vi ska ligga på soffan tillsammans så säger han att det blir för varmt och att jag tar för stor plats Jag har slutat ta initiativ till sex då han ofta säger att han inte orkar och jag har tyvärr stor appetit på sex. Numera har vi oftast bara sex när han vill och jag känner mig svag som ställer upp på hans villkor men jag vill ju ha sex iallafall de ggr han ställer upp. Har egentligen god lust att neka honom så som han nekar mig..

• Anonym (en till)

Anonym (Precis) skrev 2008-10-05 20:10:30 följande:

Anonym (vilsen) skrev 2008-09-13 22:41:41 följande:Det där hade kunnat vara jag som skrev!Men vad gör man när man inte vet liksom?
    Stämmer helt och hållet in på mig också. Jag älskar min sambo, men inte längre som en partner utan mer som en kompis eller ett syskon. Hur vet man om attraktionen kommer tillbaka?
  • Anonym (Lekfull)

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 20:24:42 följande:

Stämmer helt och hållet in på mig också. Jag älskar min sambo, men inte längre som en partner utan mer som en kompis eller ett syskon. Hur vet man om attraktionen kommer tillbaka?
    Vad menar du med "älskar"?
  • Anonym (en till)

Anonym (Lekfull) skrev 2008-10-05 20:35:57 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 20:24:42 följande:Vad menar du med "älskar"?
    Jag vet inte om jag ska vara ärlig... Han är min bästa kompis, och vi har ofta jättekul tillsammans. Ja, kort sagt, så känns han inte som min partner utan mer som en bror. Jag älskar honom på samma sätt som jag älskar mina syskon, det vill säga, han/de betyder massor men det finns noll attraktion.
  • Anonym (Lekfull)

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 20:39:03 följande:

Jag älskar honom på samma sätt som jag älskar mina syskon, det vill säga, han/de betyder massor men det finns noll attraktion.
    Varför är ni då tillsammans?
  • Anonym (en till)

Anonym (Lekfull) skrev 2008-10-05 21:12:34 följande:

Anonym (en till) skrev 2008-10-05 20:39:03 följande:Varför är ni då tillsammans?
    Jag vet inte egentligen. För att det är jobbigt med uppbrott? För att jag är rädd för att vara ensam? För att vi har ett barn tillsammans?
  • Anonym (Lekfull)

Jag förstår hur du menar. Men vad tycker du själv om de där skälen att hålla ihop?

Ledsen om jag frågar för mycket men man vill ju veta hur andra tänker.

Svar på tråden Vill inte bli rörd av min sambo! Vad är fel på mig?