• Emilia82

Åland-Pysseltråd

Här kan vi samla länkar om pysselsidor, pysselideer, skriva om pysselträffar osv! välkomna!

• Svar på tråden Åland-Pysseltråd
  • Me81

skulle så vilja åka på ngn julmarknad..så skulle man ha ngt att pyssla till så att säga..utom julkort o sånt som man skickar o ger bort..
    Visst har d ju lilla julmarknad på torget också?Typ samtidigt som jan-karlsgården?Eller har ja drömt?
    Men ja vill ja vill ja vill iaf va med ngn stans..

• Emilia82

me81: jag fick ju brev hem om den på jan karls gården iaf...men vet ej vad jag hinner pyssla tills dess....

• Me81

ok..kanske du kan informera mig om den då..men vet ej om ja åker dit men..skulle ju ej vilja stå där ensam tror ja..
    Sen ska man ju pyssla sånt man kan sälja där =)
    Har nog några grejer ja funderar på iofs..men blir nog långt om man e ensam tror ja

• Me81

när o vart osv ska man anmäla sig isf?

• Em os

låter lite lockande me pysselkväll... men vet inte om ja vgar
    Brukar ni va på marknader o sälja pyssel?
    Va ha ni då sålt? Lagar ni alla egna julkort?

• Emilia82

jag återkommer ikväll me81....eller imorgon om jag ej hinne rikväll...

em os:jag ha säkert frågat men vet man vem du är=)? du är välkommen i vilket fall som helst,vi bits inte=)

• Me81

nej vi bits ej =)kom med du bara..man pysslar med va man vill..o ja e inget proffs heller direkt..Var på J-kgärdens lilla julmarknad ifjol o en i Geta men d e nog allt..

• Me81
    Emilia82 skrev 2008-10-21 14:42:45 följande:
    jag återkommer ikväll me81....eller imorgon om jag ej hinne rikväll...em os:jag ha säkert frågat men vet man vem du är=)? du är välkommen i vilket fall som helst,vi bits inte=)
    ok..går bra d

em os:undrar också vem du e
Svar på tråden Åland-Pysseltråd