• Emilia82

Åland-Pysseltråd

Här kan vi samla länkar om pysselsidor, pysselideer, skriva om pysselträffar osv! välkomna!

• Svar på tråden Åland-Pysseltråd
  • Emilia82

jag betsäller gärna pyssel någon gån om någon vill hjälpa mej och sambeställa tex

• Me81

jodå..d går bra..
    Blir nog inget före jul nu iaf..
    Men samma gäller här..ifall ngn tänker beställa ngt så fråga gärna så man ev kan sambeställa!

• Me81

EM os:paketet e skickat för 2 veckor sedan..alltså det borde redan vara här svara hon..men hon skulle kolla upp det..kanske lapp i lådan idag då..*hoppas*

• Me81

ojoj..nu är kransarna klara..ska se om ja hinner sätta in dem på bloggen min..

btw så blev jag chockad över att jag fick ett bord "inomhus" på j-kgårdens marknad på lördag!

• Emilia82

me81:va fuskigt,varför fick vi det ej förra året kul! kanske jag ska köpa en krans av dej,min förra,med nötter osv gick ju sönder

• Me81

ja trodde bara gamla veteraner hade tillgång till de där bodarna..hoppas bara folk kommer in dit också..

D får du gärna göra om ja har ngn snygg
    Ni kan ju iaf komma o hälsa på mig att ja int känner mig så ensam..

• snöfall

me81: letade efter dig idag, men visste ju inte att ja sku gå in o kika... var iaf så lerigt så vi gick inte överallt, det gick helt enkelt inte.. sku ha haft lera upp till knäna då typ.. gick försäljningen bra då?

• Emilia82

me81: lerigt var ordet så kunde tyvärr ej komma via med hela barnaskaran igen sen:( men kanske man får köpa kort osv av dej ändå:)?!

• Me81

stjärnis:Ja va precis där d va som lerigast..synd att ni inte hitta mig..
    Har du hört ngt angående getamarknaden?
    Jo försäljningen gick nog helt bra..kom hem m en krans av 19 plus att ja sålde lite annat smått också så ja e nog nöjd..
    Gubben som stod utanför mig va missnöjd hörde jag..han sålde tydligen dåligt..men vad han sen jämför med vet ja ju inte..han brukar ju va där alla år så..

Emilia:Nä d va ju fruktansvärt lerigt!Javisst får du det..
    Eller nej d får du inte göra när du inte kom igen
    skoja bara..

• snöfall

me81: nej jag har inte hört eller sett något om getamarknadet.. har inte kommit nåt getablad på länge.. vet inte heller vem som håller i den om det är någon...

• Me81

ok kanske ja kan gå o se om ja hittar ngt på Geta kommun sen då..när ja har tid..nu ska ja gå ut o leka m dottern..

• snöfall

är det någon som vet hur man gör en bok, alltså med pärmar som man fixar själv? hur får man fast sidorna i pärmsidan isf? kommer ihåg att vi gjorde en egen bok i yrkes på psykologin men har inget minne av hur vi gjorde den...

• Me81

ingen aning..har aldrig varit med om ngt sånt..sökt på nätet?inte vet ja..

• Me81

Stjärnis:ja ringde kommunen o fråga så ja fick bord..de e på söndag kl 12-15

• Me81

e d ngn som tänker beställa hobbyartiklar så vill ja gärna vara med på ett hörn sen.. Även om ja inte borde..har så mycket..

Svar på tråden Åland-Pysseltråd