• boniita

hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!

heej jag är från en religös familj. och ville fråga dig : du vet på bröloops natten ? vadå kommer jag inte blöda ? vadå ska jag vara stel du vet inte va så våt och nervös. stel och rädd ? ?
    jag har många gånger ononerat med vattenstrålle , betyder det att jag kommer inte att blöda ?? för vattnet kommer ju in i mig ??? jag är nervös ju ! hjäälp mig ! jag vill ju blöda ! och säg inte att man inte blöder eller nåt sånt ... det kan jag inte säg t min släkt o min familj. ah men jag blödde inte, för att det igentligen inte blöder,
    asow neej! Deet går inte dem kommer fan skjuta mig i plats. så snälla hjälp mig och om jag vill blöda vad g
    gör jag utan att ta med mig kniv nåtting typ som vad spänna eller vadå ?? (jag är oskuld)

• Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!
  • boniita

meen vad ska jag säga när jag ringer dem ?
    Kommer dem hjälpa mig med att blöda utam att jag behöver göra en operation??

• Anonym (:-()
    boniita skrev 2008-09-20 15:11:35 följande:
    meen vad ska jag säga när jag ringer dem ? Kommer dem hjälpa mig med att blöda utam att jag behöver göra en operation??
    Säg precis som det är, som du har skrivit här i tråden. Att du ska gifta dig och är rädd att du inte kommer blöda. Be om råd och stöd.
  • boniita

okej, taack alla för att ni hjälper mig och stötar mig!!!

fattar fortfarande vart lixom "vid slidöppniong" "hållet där snoppen"ska komma in ? är det dära jag ska skära mig ??

boniita skrev 2008-09-20 15:17:32 följande:
    okej, taack alla för att ni hjälper mig och stötar mig!!! fattar fortfarande vart lixom "vid slidöppniong" "hållet där snoppen"ska komma in ? är det dära jag ska skära mig ??
    Till att börja med ska du prata med terrafem. Berätta gärna här hur det gick efteråt.

OM du nu ska skära dig, då ska det vara där snoppen kommer åt, annars kommer det inte hjälpa för blödningen. Vet du ordentligt var slidöppningen är? Annars kanske du kan gå till en ungdomsmottagning och brata med en barnmorska som kan visa på bilder hur det ser ut.

Också om du måste skära dig, köp bedövningssalva, det finns på apoteket. Ta på det en stund innan så du inte får så ont. Kanske kan vara bra en stund innan samlaget också. Usch, det gör ont i mig att någon ska behöva genomgå detta. Jag hoppas verkligen att det löser sig på något sätt gumman!
  • boniita

jag driver inte om såna saker, det gäller mitt liv , så därför vill jag veta exakt så jag skär mig inte onädigt och så.Om jag skulle driva med er, då fan skulle jag inte slösa all min tid framför den hära sidan och vilja ha hjälp !!

taack :( för svaret :)

• boniita

lyssna , jag skriver här att få hjälp/tips att blöda , jag vill inte han nån person som sitter och snackar om att jag ska undersöka hjärnan :S

• Anonym (lillan)

Jag blödde när jag förlorade oskulden. Blödde i 2-3 dagar efter det. Men det var absolut inte nån 10 cm stor fläck! Så mkt har nog ingen blödit av att förlora oskulden?

Gumman jag håller tummarna för att allt ska gå bra för dig! Förstår inte hur dina mamma elle vilka det nu var du frågade kan säga att dom blödde SÅ mycket, 10 cm stor fläck!  Det är omöjligt, isåfall måste dom ha haft mens vid det tillfället?

Anonym (VAAA???) skrev 2008-09-20 15:31:30 följande:

Se, du kan ju skriva ordentligt trots allt! Om du verkligen funderar att skära dig så borde du ta kontakt med en psykolog först och undersöka hjärnan. Vet du vad du kan åstakomma om du skär dig i underlivet?????
    Det hon vill åstadkomma är att inte bli fördiven från sin familj, eller ännu värre, bli skadad. Om du inte tror henne, skit i tråden. Det är mot reglerna att spekulera i en tråd, man skall påkalla moderator om man misstänker troll.
  • boniita

inte 10 exakt men något åt det hållet , tack .

Anonym (VAAA???) skrev 2008-09-20 15:36:07 följande:

Get real!! Du kan ju bara inte vara sann! Hur gammal är du igentligen?
    Hon har skrivit tidigare att hon är 18. Vad menar du med "get real"?
Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!