Borlängetråden del 3
Om det regnar imorgon kan vi ju ta serveringen men man får nog inte äta matsäck där. Prognosen ser skaplig ut om jag såg rätt, 19 grader o uppehåll. Håller tummarna för det!
Om det regnar imorgon kan vi ju ta serveringen men man får nog inte äta matsäck där. Prognosen ser skaplig ut om jag såg rätt, 19 grader o uppehåll. Håller tummarna för det!
Det är nog lika bra att vi står fast vid mellsta så här sent. Kommer gärna hem till heather en annan dag. Vi tar väl serveringen om det inte är picknickväder!
lhs o onka - Blev ni nå blöta då?
Jag tyckte också det var jätteskönt att komma ut o se nån annan än mina barn!
Hej tuna!
Jag har dålig koll på såna aktiviteter för jag har inte tänkt gå på nåt sånt. Annars kan jag behöva lite fika- eller promenadsällskap i höst. Ev har jag tänkt gå på öppna förskolan.
lhs!
Vad skrev du förut om träning när man har feber osv? Måste börja med lite styrketräning här hemma fast jag har lite feber. Vill även ut och promenera mer. Har svårt att varva ner o sova på kvällarna fast jag är supertrött, behöver säkert röra på mig mera.
lhs - "börja inte göra nåt du inte gjort tidigare"... Tidigare, före graviditeten eller...?
lhs - Javisstja, jag körde ju lite fitnessyoga ett tag. Men det är ju ett tag sen... Var i skogen o plockade blåbär idag. Tog det väldigt lugnt men det känns att jag inte bör anstränga mig. Jag orkar gå fort kortare sträckor men det känns inte bra i kroppen.
b gggggggggggggg vbtvtbrvbvbbrry5b5 b fd bhg huhmnhuuuuu vc
hnnnn biuh 8n nbbv yv77gbdcxfxdcx vd jkjjjhuihbnj bmyybn bn6bdd y vb
Ursäkta mitt svammel!
Det var Joel som fick avreagera sig lite på tangentbordet.
*gäspar o suckar*
*går till kaffebryggaren istället*