Inlägg från: Moja |Visa alla inlägg
  • Moja

Borlängetråden del 3

Har uppdaterat galleriet. Så om ni har tråkigt kan ni ju titta in...

• Moja

lhs dyker upp som gubben i lådan när en placering är aktuell!

• Moja

onka - Skönt att hon är hemma igen va? Även om jag får skavsår i öronen här hemma så skulle jag sakna dottern vansinnigt om hon var borta så länge.

• Moja

Nåt plastparty var absolut inte aktuellt för mig. Vi har feber hela familjen utom Joel (vad jag vet). För en gångs skull har jag minst feber o då har jag 38,0. Ellen o maken har svinkoppor o ont i halsen.

• Moja

Och vips! Så loggade alla ut utom Moja...

• Moja

Nu var det morgon igen då! Har tydligen inte skrivit nåt här sen igår morse. Har haft fullt upp med sjuk familj, sälja babygrejer via blocket o passa på att umgås med maken nu när han är hemma o sjukskriven. Om en vecka är han i Irland pga jobbet! I fyra dagar, hur ska jag orka? Är inte frisk än...

• Moja

fialisa - Näpp, de hittar inget fel på mig! Kände mig frisk senast i mars tror jag att det var...

Maken o Ellen har ju svinkoppor o dessutom ont i halsen. Läste att svinkoppor kommer från streptokocker så jag sa åt maken att ringa vc. Han fick en tid direkt på fm! Det får aldrig jag... Vi åkte dit hela högen. Det visade sig att maken o ellen hade streptokocker. Jag övertalade sköterskan att ta prov på mig också men det var negativt! Hade behövt lite penicillin...

• Moja

jullis - synd att jag inte var hemma då! Hade varit jättekul att prata med dig. Jag får väl ta mig i kragen o ringa själv.

• Moja

Godmorgon!

Gick upp tiiiidigt men fick sova mellan 8 och 10 istället. Skönt!

Svar på tråden Borlängetråden del 3