• greatluckygirl

Kär i en man, men är han kär i mig?

Jag är helt förkrossat galet kär i en man!
    Jag kan inte äta, inte sova och inte tänka på något annat.

Vi har haft sex fyra grr och han ringer mig och pratar med mig varje kväll också! Om allt och inget. Fyra grr har vi haft sex fyra dagar efter varandra.

Han är så go han säger så fina saker:

- Du får inte lämna mig
    - Han vill att jag ska komma till hans stad så att han kan skämma bort mig.
    - Så fort han kommit hem ringer han till mig
    - Han har berättat personlig saker om sig själv, bland annat att hans fru gått bort och lite sådant.
    - vart han bor och även hans telefonummer har jag fått.
    Och mycket annat mysigt.

Men ibland låter det precis tvärtom!
    Från att ha pratat jätte mysigt och så med mig, till att:

- Avsluta samtalet tvärt och säga sköt om dig nu så hörs vi igen.
    - Till att: inte vara lika tjatig om att vilja ses som han var 20 min innan.
    - Till att använda orden " men ring mig så fort du är här, för för många vänner kan man aldrig få "
    - Till att emmelanåt glömma bort vad jag sagt!!

Måste tilllägga att jag har ett förhållande och att han vet om det och att jag spelar svårfångad emmelanåt!!

Vad känner hn?
    Vill lämna min nuvarande för hans skull, men hur vet jag

• Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?
  • Anonym (7000)

Om han inte har känslor för dig då o du är så förälskad som du säger ska du bara gå vidare då? Med din sambo? Då kan du ju inte vara så kär

Ja hålla på o knulla med andra fast du är i ett förhållande..Är inte det lite elakt?

• Anonym (min man?)

Får jag fråga vart han bor alltså bara vilken stad? Låter som om det kan vara min man...
    Såg att du skrivit att han hade barn.

• greatluckygirl

Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:20:32 följande:

Om han inte har känslor för dig då o du är så förälskad som du säger ska du bara gå vidare då? Med din sambo? Då kan du ju inte vara så kärJa hålla på o knulla med andra fast du är i ett förhållande..Är inte det lite elakt?
    Jag tycker om min sambo men jag är inte kär och jag älskar inte honom. Jag sa att jag var kär i en annan och ville lämna oss. Men han vägrade Och så sa jag att jag kommer börja dejta den andra och ev hamna i säng, och det gjorde inte honom något bara jag inte lämnade honom förren jag visste vad den andra ville, han ville att ja skulle vara säker på min sak. Och det ärjag, men jag vet inte vad den andra mannen menar med orden!
  • Anonym (7000)

Jag vet inte om du hör själv hur detta låter??
    Men det låter otroligt egotrippat
    Man kan inte vägra att bli lämnad,det blir man bara!!

• Alderia

Har du sagt till den nye att du är villig att lämna ditt förhållande för honom? Om inte så ger du ju honom minst lika dubbla budskap som du menar att han ger dig.

• Anonym

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:20:46 följande:

Får jag fråga vart han bor alltså bara vilken stad? Låter som om det kan vara min man... Såg att du skrivit att han hade barn.
    det står att mannens fru har gått bort. du lever väl? ;)
  • Anonym (min man?)
    Anonym skrev 2008-09-15 15:25:34 följande:
    Betyder inte att det är sant.. de bor inte i samma stad vem vet vad han säger och hur sanningen är?
  • greatluckygirl

Får jag fråga vart han bor alltså bara vilken stad? Låter som om det kan vara min man... Såg att du skrivit att han hade barn.
    Nej hans fru har gått bort och du lever väl? :)
  • Anonym (7000)

Det är nog mångas män som håller på så här tyvärr!!
  • greatluckygirl
    Alderia skrev 2008-09-15 15:25:05 följande:
    Har du sagt till den nye att du är villig att lämna ditt förhållande för honom? Om inte så ger du ju honom minst lika dubbla budskap som du menar att han ger dig.
    Nej vi har inte pratat om det eftersom jag inte vill skrämma honom genom att säga " ta mig jag är din jag l
    mnar min man"
Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?