• solstrålen80

    emmaljunga scooter-tråden fortsätter del.9 + annat prat :-)

    här samlas vi och pratar om emmaljunga scootervagnen + annnat

    här är man snäll mot varanndra

    ha så kul här.......

    alla är välkommna!

    ************************************************

    tidigare trådar:

    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m25047755.html

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27998838.html

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33640087.html
    -----------------------

    bildtråd:

    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30798241.html

    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33640056.html

    ---------------------------

    emmaljungas hemsida:

    www.emmaljunga.se/start.asp&country=SE

  • Svar på tråden emmaljunga scooter-tråden fortsätter del.9 + annat prat :-)
  • Kiina
    FrökenFreja skrev 2008-10-27 18:28:09 följande:
    Hej, här är en som ska köpa scooter så fort vår klumpiga kombivagn är såld. Men mitt problem är vilken färg jag ska välja??!Gillar den nya rosa med rutor på, men samtidigt kanske det är dumt om man får en kille nästa gång och har kvar vagnen tills dess?? Ahhh.. kan verkligen inte bestämma mig!Och till er experter :) Finns det några nackdelar med vagnen? Är det någon som har en volvo combi och vet om den går in på längden i den bilen? Ska givetvis testa innan köp men tänkte om någon visste...
    Funderade också på den rosa med rutor, men vi valde en helsvart tillslut.... (hade lite svårt att bestämma mig ) Är jättenöjd änsålänge!

    Ser att du redan fått svar på din fråga, men vi har också Volvo kombi, och den går in perfekt på längden!
  • FrökenFreja
    Kiina skrev 2008-10-28 09:10:05 följande:
    Funderade också på den rosa med rutor, men vi valde en helsvart tillslut.... (hade lite svårt att bestämma mig ) Är jättenöjd änsålänge!Ser att du redan fått svar på din fråga, men vi har också Volvo kombi, och den går in perfekt på längden!
    kanske blir en helsvart här med, är den eller rosa/rutig som jag väljer mest mellan. sambon säger att jag får bestämma.. :)
    Såg att våra barn har samma vackra namn :)
  • BabyEm
    FrökenFreja skrev 2008-10-27 18:28:09 följande:
    Hej, här är en som ska köpa scooter så fort vår klumpiga kombivagn är såld. Men mitt problem är vilken färg jag ska välja??!Gillar den nya rosa med rutor på, men samtidigt kanske det är dumt om man får en kille nästa gång och har kvar vagnen tills dess?? Ahhh.. kan verkligen inte bestämma mig!Och till er experter :) Finns det några nackdelar med vagnen? Är det någon som har en volvo combi och vet om den går in på längden i den bilen? Ska givetvis testa innan köp men tänkte om någon visste...
    går in perfekt på längden i vår volvo kombi med
  • solstrålen80

    liggvagnen och twin ceroxen


    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2008-10-27 18:23:20 följande:
    solstårlen- Vilka vagnar har du sålt?Jag sålde en i lördags
  • Kiina
    FrökenFreja skrev 2008-10-28 10:09:36 följande:
    kanske blir en helsvart här med, är den eller rosa/rutig som jag väljer mest mellan. sambon säger att jag får bestämma.. :)Såg att våra barn har samma vackra namn :)
    Fint namn Och söt! (kikade i erat galleri)

    Finns ju så många färger som är fina!
    Jag va jäääättesugen på "pink check", den är verkligen jättesnygg! Men valde ändå svart eftersom det känns som den "håller" längre.
  • FrökenFreja

    Hur gör ni i vinter? Jag ska ju köpa en scooter men har inte bestämt om jag ska ha åkpåse, eller om jag ska köpa en fotsack och ha en fårfäll (det har jag redan en) i vagnen. Vilket tror ni är bäst?


  • Kiina
    FrökenFreja skrev 2008-10-30 09:06:14 följande:
    Hur gör ni i vinter? Jag ska ju köpa en scooter men har inte bestämt om jag ska ha åkpåse, eller om jag ska köpa en fotsack och ha en fårfäll (det har jag redan en) i vagnen. Vilket tror ni är bäst?
    Vi fick en fårfäll av min mamma, så jag tänkte ha den och köpa en fotsack.

    Funderade först på om jag skulle köpa åkpåse....men jag tror vi skippar det. Det kanske blir en varm vinter man vet ju aldrig
  • Fam SuorantaDahl
    FrökenFreja skrev 2008-10-30 09:06:14 följande:
    Hur gör ni i vinter? Jag ska ju köpa en scooter men har inte bestämt om jag ska ha åkpåse, eller om jag ska köpa en fotsack och ha en fårfäll (det har jag redan en) i vagnen. Vilket tror ni är bäst?
    Jag har åkpåse & vindskydd Varmt & gott
  • FrökenFreja
    Kiina skrev 2008-10-30 09:19:12 följande:
    Vi fick en fårfäll av min mamma, så jag tänkte ha den och köpa en fotsack.Funderade först på om jag skulle köpa åkpåse....men jag tror vi skippar det. Det kanske blir en varm vinter man vet ju aldrig
    ja precis, jag tänkte att man kan ju ha en extra filt under fotsacken om det behövs, plus att vi har en rätt tjock overall med
  • solstrålen80

    vissa dagar har vi åkpåse o vissa dagar har vi footsack...

    har köpt båda till alla vagnar jag använder...


    FrökenFreja skrev 2008-10-30 09:06:14 följande:
    Hur gör ni i vinter? Jag ska ju köpa en scooter men har inte bestämt om jag ska ha åkpåse, eller om jag ska köpa en fotsack och ha en fårfäll (det har jag redan en) i vagnen. Vilket tror ni är bäst?
Svar på tråden emmaljunga scooter-tråden fortsätter del.9 + annat prat :-)