Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Jag har varit ner i källaren och rotat och jag hittade en jacka som jag tror gå ha rätt länge.. och precis som missboss:s så är den inte snygg men det känns onödigt att lägga ut en massa pengar på någor man använder så lite.... man får väll hålla sig inomhus vid -20
alltså..det finns inte en enda gravid kvinna som ser direkt snygg ut på vintern..iaf inte vi som kommer att vara höggravida
Stickade tröjor som är för korta, jackor som glipar, svullna fötter som bara får plats i ett par snowjoggers....
..tipset är att ha en stor sjal eller halsduk att ha för brösten o magen om man inte får igen jackan!!!
hehe skulle ju kunna ta sambons dunjacka men då skulle det verkligen se roligt ut, som en svart stor boll med ben... hihi... som tur är är iaf jag mkt varmare i mig själv nu än när jag inte är gravid...
Hmm. Skönt att det är så många som har löst jack problemen.
Har inte en susning hur jag ska göra. Vet bara att jag kommer att sakna att ha täckbyxor nå fruktansvärt.
Missboss: Lät jätte kul med tupperware party. Det var några år sen sist...
hej hej!!
Ni tänker då på allt.. själv vet jag inte hur det kommer bli med jacka.. eller vinterskor heller då mina fötter och händer sväller så ofantligt just nu! Men har man tur kanske det inte blir så kallt innan den 20:e december.. stor chans!!
Jummie: urk för att må illa.. har själv just slutat kräkas och är i v 27 (imorgon) Så jag vet hur det är.. får ångest bara jag blir illamående nu!!
Godnatt på er alla!!
Hejsan,
sicken fart det var på denna tråden nu! Skojigt att läsa ikapp! Ni som har trög mage kan jag ju tipsa om äckligt kranvatten i Kalifornien, lite svårt med transporten bara... Höll på att garva ihjäl mig när jag läste Jummies inlägg om vinterkläder... så vackra vi kommer att vara! Själv har jag tänkt låna gubbens och räcker inte den till så blir det halsdukar och stickade tröjor. Känns så onödigt att köpa en jacka för bara nån månad.
Tupperwarepartyt, det kan möjligvis inte placeras tidigt i november. Kommer tebax sista veckan i oktober och vill så gärna ha en brödbakshink. *tindrar med ögonen*
blåbärspappa:
Du har mejl!
Hejsan!
Hur mås det idag? Har varit rätt lugnt här än så länge.
I dag är jag bara hemma och slappar. Passade på att ta ut en komp dag så jag är ledig heeela dan. Känns rätt bra faktiskt. Bebisen hade breakdance i magen imorse efter flera dagar då den knapt rört sig, så det här är en grymt bra dag!!!
Har kommit på en sak till föutom täckbyxor som jag kommer att sakna att ha. REGNBYXOR! Upptäckte det när jag var ut med hunden i morse.
Hmmm. Är det några som har börjat producera bröstmjölk än? (Tror att det är det iaf)Trodde inte det skulle börja så tidigt som i v. 24. Tänk så lite man vet.
ana1979: Här är det bra. Bebben rör på sig rätt så mycket nu. Jättekul!
Bröstmjölk nu? Nej, inte jag! Läcker dina bröst redan?
Regnbyxor har jag redan. De är rätt stora så de räcker ett tag till.
Dock har jag svårt att hitta en vinterjacka. Var ute o kollade på stan. Har inte hittat nån bra jacka än! Ska man köpa en eller två storlekar större? Kanske man ska vända sig till herravdelningen? Jag kan ju inte använda makens jacka, då blir ju han utan stackarn!!! Hur som helst så är det för kallt för min sommarjacka nu! I alla fall när jag inte cyklar. Så jag måste hitta en bra jacka snart!!!
Kram på er denna regniga dag!
Ana gomorron kul med lite breakdance
jag har haft lite mjölk i framförallt den ena ett bra tag nu inte så att det stör men det finns lite där så länge man inte klämmer på dem så kommer det iaf inte mer... inget ovanligt alls att det kommer tidigt...