• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • FiaÅkotten

Missboss
    nej det var ingen fara bara det att jag är så ovan att känna så, jag somnade och vaknade vid halv 5-5 som vanligt så kom han vid 10 över ingen fara. anledningen till att jag blivit sur innan är väl att han sagt (andra gånger för länge sen) att jooo han kommer komma hem redan vid 1!! och så har ingen varit hemma när jag börjat jobbet vid 7 och ingen har heller hört av sig då har jag varit förbannad. med rätta tycker jag. det är väl det och alla nya gravida käsnlor som gör mig lite sotis. sen tycker jag att det är lite orättvist att jag knappt kan gå av foglossningen och han mår prima och kan gå å festa därav allmän missunnsamhet... inget allvarligt egentligen jag kanske överdrev lite.

Han lär iaf sova gott större delen av dagen idag....

Hur har ni alla det idag?

• Mjölk

Här är det kanon!!! Har också känt en liten nytändning på min make! Fast som vanligt när jag väl vill ha lite skoj i sängen så är det han som är trött. Vi har himla dålig timing!!!
    Vi skriver också lite söta lappar till varandra ibland, men det var nog ett tag sedan jag gjorde det, får göra det imorgon! Det är så mysigt att få! Det gör så himla mycket!

FiaÅkotten: Jag har nog tur som har en make som jag får sparka ut! Jag trivs iofs med det. Jag är inte heller den som gillar att gå ut o festa.

• FiaÅkotten

Mjölk det hade jag inte heller velat ha, passar liksom inte mig men tur att det finns för alla smaker jag gillar också att gå ut inte festa direkt men äääälskar att gå ut och shejka litte eller mycket, vi brukade åka på speciella trance kryssningar och så ibland (några gånger om året) och på street parade i zürich och verkligen stampa loss och jag saknar det lite måste jag erkänna... men men det är bara å vänta på rätt tillfälle!

• sofia76

Fia: Ledsen att jag glömde skriva in ingredienserna för fruktcocktailen som skulle vara bra för magen. Igår så var jag ju i stora staden hela dagen så jag ska försöka komma ihåg ikväll. Hur går det föresten med tarmarna? Har de kommit igång?

I övrigt mår jag bra, har dock väldiga känningar av fogarna sen min dag i Stockholm igår. Skrutten sparkar och har sig och det är såååååå mysigt!

Jag och min make har ett litet "gose" hjärta som det står I love you på som vi brukar lägga under varandras huvudkudde i sängen och det är mysigt när man fått den. Sen brukar vi använda SMS för att skriva några uppmuntrande ord under dagen.

• jummie

alltså när skulle jag gå på yoga nån som har koll på mig

Har inte fått nåt mail eller inbetalningskort..visst skulle det vara snart va??

-herregud jag har inte koll på vilken omgång jag anmälde mig till-

• FiaÅkotten

jummie man skulle betalat in senast igår om man skulle gå den omgång som börjar sista september veckan. Ring dit och kolla kanske?

Sofia76 ingen fara tarmarna är myyycket bättre! inte toppen direkt men bättre.
    hittade du nåt i tokholm?

Om nån annan är påväg hit så får ni ju gärna höra av er kanske kan ta en fika här elelr nåt om det finns tillfälle... bor ju kvar här i några veckor till iaf.

• Mjölk

jummie: Hihi, kul när man inte har koll... Sorry, jag kommer inte ihåg när du skulle gå. Vi kan väl göra en liten lista?

Gravid-Yoga
    Dag Tid Period
    Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:

Onsdag 16.45-18.45 28/9-2/11:

Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:

Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
    Mjölk

• sofia76

Fia: 2 basic toppar fr Growin life(jättesköna), 1 par byxor på H&M, Mammatrosor + en tröja(dock ej mamma kläder). I övrigt tyckte jag att det var som du sa lite skralt med utbudet.

Gravid-Yoga
    =============
    Dag Tid Period

Onsdag 16.45-18.45 17/8-21/9:
    --------------------------------------

Onsdag 16.45-18.45 28/9-2/11:
    -------------------------------------
    Sofia76

Söndag 14.45-16.45 9/10-13/11:
    --------------------------------------

Onsdag 16.45-18.45 9/11-14/12:
    ---------------------------------------
    Mjölk

• Mjölk

blåbärspappa:
    Du har post!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?