Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Å tack missboss!
Här känner man sig välkommen direkt
blåbärspappa: Det är bra det för vi är rätt trevliga prickar!! Dessutom väldigt roligt att det är en kille som hittar hit oxå. Vi ligger rätt nära varandra när det gäller bf datum så vi kanske träffs på bb
Välkommen till vår tråd Blåbärspappa!
Välkomnar blåbärspappan jag med!!
Mjölk ja kring 30/8 vore bra då är man lite nyrik och vi har inte hunnit åka ner/hem/till stockholm igen =)
icaS ja vi funderar på Luna tycker jag är jätte fint och så kommer hon att födas mellan två nymånar ungefär när det är fullmåne om hon nu inte tar väldigt mkt id på sig =)
Eller Elma påminner om sambons farfars namn + om min farmors namn men är ändå ett eget och inte så vanligt...
Missboss och ni andra som kom med tips om FK.
ska gå dit nu. och jag hoppas att dom fixar det för annars kommer jag med mina hormoner ställa till med en scen det är jag övertygad om... tyvärr... annars får jag helt enkelt ringa en del och fråga om de kan få sina pengar senare....
det var emr jag skulle skriva men minnet är så kort...
Hoppas alla har en bra dag och mår bra iaf!
missboss: ser fram emot att träffas på bb i februari! Ha det!
Vi fick se den lilla knodden på VUL! Bebben mådde bara bra o rörde på sej när vi tittade! En sån oerhörd lättnad för att inte tala om vilken härlig känsla att få se den!!!
Som jag trodde är jag inte alls i vecka 15 utan i v 13 (12+3), så BF blir den 30 januari!
Mjölk: Skönt att allt var bra och att ni fick se det lilla livet, längtar själv till på måndag då vi får kika på vår.
FiaÅkotten: Hur gick det på FK?
blåbärspappa: Ta med dig frun för vi ska nog ut och fika här i höst hela gänget.
Mjölk: Härligt!!!! Visst är det en underbar känsla att se den där lilla skroten där inne.
Jag är bara på såååå dåligt humör, känner mig som värsta städtanten, jag ska fixa, jag ska dona, jag ska laga mat osv. När jag inte lagar mat så blir det inget gjort så jag fick ett utbrott för en stund sedan. Sambon kommer med svaret, du vill ju inte ha nån middag och då är det inte lönt att laga någon
Jag har sagt att jag äter gärna middag bara jag slipper laga den själv. Tappar totalt apiten då. Sen har han mage att bli irriterad på mig för att jag tar upp det till diskussion.... Hmmm ...gr..... *arg* Å han skyller det dessutom på mina HORMONER!!!!!!! Mina hormoner har inget med det här att göra......
missboss
förstår fullständigt din ilska! som tur är är min sambo väldigt förstående de stunder han faktiskt är hemma... men jag bråkar på honom iaf pga MINA hormoner... men det evt jag, kan bara inte hejda mig...
FK tja jag vet inte träffade en annan tant idag som var sååå mkt bättre jag vet fortfarande inte om och när jag får några pengar men det var ett betydligt mer lyckat besök än i måndags. Fick ett nummer så att jag kan ringa och kolla hur långt ärendet kommit, för de hade data fel och jag var inlagd på att tjäna 0kr... så allt var inte klart...
Mjölk visst är det Underbart med tekniken och att man kan kika på skrutten!!! var ju själv på UL igår och det var helt underbart fastän vi varit på både ul och Vul tidigare...
har du lagt in nån bild?
Missboss: Ta med din sambo på fikat så kan vi alla dra han i öronen och skälla på honom, då får han allt känna på hormoner