• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • icaS

Oj vilket otroligt bra Hb du har, du får skicka lite åt mitt håll jag har 104 trots järntabletter....
    Själv var jag på inskrivning den 6/7 har fått tid till läkaren den 25/7 då görs även ett UL för att kolla tillväxten, längtar efter att få se den lilla knodden det blir mer värkligt då.

• jummie

väntar syskon här..Hugo är 6 månader om 10 dagar

Har redan varit på UL o sett pyret...häftigt att se hjärtat picka..hehe

• icaS

Jag gjorde VUL i vecka 7 och det var jätte häftigt att man kunde se hjärtat picka redan då...

• FiaÅkotten

första bebben och om jag inte glömmer hela graviditeten så kännsdet just nu som enda..men jag vill ju kanske ha en till sen...

Såg att det står ålder o ort på några jag är 25 kommer att bo i vännäs eller ja i gamla tväråbäck om man ska vara riktigt noga...

såg dessutom ut som om jag är först =) läskigt juh... men kanske någon som redan är mamma får innan mig och jag kanske går över tiden i en halv evighet =)

• FiaÅkotten

Kunde ju fylla i själv juh...
    inte så haj på detta forum än!
    Tackar alla som välkomnat oss!!

December:
    17. FiaÅkotten (25 år och kommer from 1Oktober bo i Vännäs, gamla tväråbäck)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund)
    11. Missboss (28 år, Teg)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    25. Pussmun
    26. blond lucia

• Mie

December:
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    25. Pussmun
    26. blond lucia

• Missboss

IcaS: *skvätter lite hb till dig* Tror att det har kanske med att göra att jag äter Triobe, folsyra, b12 samt b6. Har haft väldigt dåliga värden av det tidigare pga en del orsaker. Jag hoppas ju bara att hb fortsätter att vara så bra att jag slipper äta järntabletter. Kan inte påstå att jag har någon bra kost heller *S* Jag gjorde ett vul i v 8+6 och jag håller verkligen med om att det var skithäftigt att se hjärtat och den där lilla ostkroken. Läkartid?? Får man såna i h-sund?

FiaÅkotten: Mår du dåligt??

• Mor Lina

December:
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    8. lenfre
    11. ana1979
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    26. Lisabetta

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund)
    14. Sussieohl
    19. Jummie
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

• sofia76

Idag är jag så glad för vi har varit på UL idag för att se om allt ser OK ut, och det gjorde det!!!! lill* pyret är 6,87 cm idag!!! Så idag är allt toppen, känns som att det ska gå vägen denna gång! Yiipee!

Missboss: Visst husbygge har man på gång, men allt hade ju gått fortare om vi hade haft semester men det går nog ändå. Plannämnden?, var ska ni bygga och varför ligger ärendet där? (du kan ju skicka ett privatmeddelande så vi inte solkar ner denna tråd med husbygge )

• icaS

Missboss: Äter också Triobe och har dubbel dos under graviditeten äter även extra folsyra + järntabletter och har ändå så dåligt värde, så jag tackar för allt hb du "skvätte" hit .
    Tror inte att alla i H-sund får läkar tider men jag äter en medicin som är farlig för fostret så jag kommer att gå på kontroll var tredje vecka fram till BF pluss att jag hade havandeskapsförgiftning förra gången jag var gravid.

sofia76: Va kul att du har fått se den lilla det är en fantastisk känsla som man kan leva på länge, håller tummarna och önskar dig lycka till.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?