• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

• Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?
  • icaS

Missboss: Ååå va skönt att få sova så länge, jag önskar att min semester börjar snart då ska jag sova i flera dygn .

Jag får väl ta mig en tur till PoP på lunchen och kolla in nåt jag också....... köpte faktiskt en kjol och en tröja igår..(berätta inget för min man) kjolen kan jag ha nu men tröjan får vänta

• Mjölk

Var på Åhléns i lördags och kunde inte hejda mig att köpa två par urgulliga strumpor + en söt tröja med dragkedja till knodden!

• Mjölk

Förresten, om nån har tid nu i sommar, så kanske man kunde gå runt lite i affärer o titta på bebiskläder o mammakläder ihop?

• Missboss

lenfre: Välkommen hit!!! Lägg in dig och ändra efter ul!!

icaS: Det är för underbart, men jag blir ruskigt slö oxå. Har städat större delen av dagen och jag fick en släng av hormonhäxa igen.. Jag ville bara nita sambon för jag tyckte att han var så jäkla lat. Sen efter 3 h städning så var jag helt färdig och däckade i soffan och sov i typ 2 h. Ska snart fara och äta räkfrossa på Droskan med tjejkompisarna. Hittade du något på stan?

Mjölk: Förstår dig att d shoppade. Jag gick och kikade igår men jag har har en känsla av att jag knappt kommer att behöva köpa några kläder över huvudtaget. Sambon har 3 syskon med 2-3 barn vardera, min familj kommer att köpa ihjäl sig, kompisarna kommmer att shoppa ihjäl sig till bebisen Jag tror nog att jag kommer att shoppa loss när bebisen är född.

fiaÅkotten: Aldrig roligt att behöva bråka.. Men vad hade fk tänkt att du skulle göra i stället då?

Jummie: Det där med yrseln lät inge trevligt inte... Hoppas det ger med sig snart, det är snuskigt otrevligt när det snurrar så där.

Tjejer: Ska vi inte ta en fika här i augusti och träffas allesammans?

• FiaÅkotten

Missboss... jag vet inte vad dom hade tänkt, inte alls antagligen för det drabbar inte dem... nej jag vet inte... hoppas att det löser sig ska dit imorgon och höra igen.

Mjölk jag vill gå runt och kolla!!! kommer upp i slutet av augusti sista veckan tror jag kan du? kan nån fler??

Om ni vill så får ni så gärna kika på min sida där jag lagt upp dagsfärska UL bilder på våran tjej (mest troligt man vet ju aldrig säkert men dom sa det var en tjej)

Har köpte bebis grejjer för länge sen och skulle gärna köpa ännu mer!!! men måste hejda mig lite, ska ha råd att beställa vagnen också =) ska ändra mitt BF också

December:
    15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
    14. Sussieohl
    19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

• FiaÅkotten

jummie missade först hela ditt inlägg... men jo FK är allt bra krångliga... hoppas dom är bättre där uppe för här är de väldigt nonchalanta... Charmskola behöver dom. =)

• icaS

Missboss: Japp det blev en tröja till av priset att dömma samma som din

FiaÅkotten: Kul med en tjej, har ni nåt namn än??

• Missboss

fiaÅkotten: Ge dig inte och får du inte rätt så överklaga hos FK. Hitta någon stark i din omgivning som kan hjälpa dig och skriva och bråka med dem så slipper du göra det själv. Ska gå in och kolla på ulbilderna

icaS: Vilken färg? Röd eller ljusblå?

Sov gott nu allesammans för nu ska jag ta mitt dåliga humör och sova.

• icaS

Missboss: Det blev en ljusblå, hade tänkt en röd men kom på att jag redan har en . hade du trevligt på räkfrossan??? det lät väldigt mysigt så jag får väl dra ihop mina kompisar och åka dit nån dag då man orkar vara ute på kvällen, annars ligger jag i soffan från 19 till 22 tiden.....

• Mjölk

FiaÅkotten:
    Hoppas det löser sig med FK!!! Håller tummarna!
    Vi kommer tillbaka till Umeå 29 augusti, vi kan väl träffas efter det? Det är säkert fler som vill ge sig ut o shoppa lite!

Missboss: Tänkte att vi även kunde shoppa mammakläder! Eller har du hunnit det med?

Idag ska jag på läkarundersökning på KK. Har ju haft en hel del blödningar så jag har känt mig mycket orolig! Undrar vad de tänker göra för undersökning. Kl. 11 ska jag dit. Håll tummarna för mej!

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?