Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?

FiaÅkotten: Jag kännde hela tiden att jag väntade en kille, varför vet jag inte jag bara visste det helt enkelt   

jummie: Jag håller med dig, jag väntar också en tjej   

icaS: häftigt!!!!  

Jummie och icaS 
ha! jag visste att det var en tjej men nästan alla (utom min mamma) sa att det är en kille och på Ul så bad jag henne säga om hon ser vad det är så hon kollade och  nästan det sista hon gjorde var att säga att det är en tjej!!!  men de har ju inte 100% alla gånger men oftast. 
Tror jag vågar köpa nåt litet tjejigt =) om inte annat kan jag ju g er det i present när det är dags för era tjejer att komma! =) 

jaiks!! såg precis att i umeå där väntar minsann till 43 hela veckor innan man blir igångsatt hoppas att man inte går över så mkt... fyyy vad länge...

Välkommen hit Alise!!!!
Läser det ni har skrivit om kön och att ni har varit bomsäker på vad det har varit. Själv så är jag ganska övertygad om att det är en jänta jag ska ha, har blivit spådd det 2 ggr, jag har drömt om det 2 dagar innan jag visste jag var gravid. Sambon är helt bombsäker på att det blir en pojke.
FiaÅkotten: Se det så här att du får ju i såna fall i januari   Eran lilla "tjej" behöver ju inte förbannan sina föräldrar för att de inte planerade bättre. Att hon allltid ska få göra saker sist, gå på krogen, skaffa körkort å allt det drä
  Eran lilla "tjej" behöver ju inte förbannan sina föräldrar för att de inte planerade bättre. Att hon allltid ska få göra saker sist, gå på krogen, skaffa körkort å allt det drä   

Missboss nej  jag vet men ändå det är ju sjukt lång tid!! skulle nog vara bra om det blir januari ändå... men vi får ju se hur det blir, det är ju lite svårt att bestämma bara sådär.. och blir det sent i december får vi väl förklara att vi minsann försökte att det inte skulle bli så men att vi hellre ville ha barn än inte så det var ingen ide att pausa försöken. =) 

FiaÅkotten: mmm jo du..jag gick över 17 dgr med Hugo..inte så roligt kan jag meddela!! 21 dgr är det längsta du får gå över!!
Plååååååågsamma dager där efter BF.....uäck!

FiaÅkotten: Men attans! Jag får försöka ta å övertala sambon om en weekend i Stockholm i höst alltså =) Inte helt fel iofs! Tror att jag har en liten pojke i magen! Första veckorna trodde jag det va en tjej, men sen vecka 8-9 så är det en pojke enligt mig! =)
Herregud, tre veckor?? Nej huvva, så länge vill man ju inte gå över tiden... Jag har tänkt föda på lucia, det har jag bestämt själv =) Får se va lill*n tycker om det!

*Skrattar* Det vore ju kul om man fick bestämma själv när man ska ha, men en sak är säker i det här fallet är det babyn som bestämmer