• Kiickan

Pergopinglorna del 15

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Tråden har en lång historia och jag tillsammans med många andra har fått och får så oerhört mycket stöd och hjälp här.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla pluss som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

-------------------------------------------------- -------------------------------

LIST TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36567454.html

TEMP TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m34559385.html

-------------------------------------------------- --------------------------------
    -------------------------------------------------- --------------------------------

När vi fått vårat efterlängtade plus så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m34788435.html

När vi fått våra älskade barn så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m34207946.html

-------------------------------------------------- ---------------------------------

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-06 18:07
    Hej tjejer ny tråd för oss som fått våra guldklimpar: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m36930253.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 06:17
    Ny temptråd
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m37340830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 10:57
    Ny plustråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 22:21
    Lite statistik över pergon
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html
  • Svar på tråden Pergopinglorna del 15
  • xxJessikaxx

Fjällräven - tycker att det borde räcka att du börjar testa from dag 12 faktiskt, men för säkerhets skull kan ni väl sexa dag 10 också?

Grådis - äsch då
    Jag har efter spiralborttaget också haft mycket sparsam mens, typ 3-4 dar om ens det och väldigt torrt och lite. Spiralen gjorde ju så det kom mer också och under längre tid.
    Detta är ju endast spekaulationer men eftersom det är b la slemhinnan du blöder ut och om den då är tunn - ja, då blir det inte så mkt att hurra för kanske?
    Sen är väl steget långt till att säga sparsam mens = dålig ägglossning...men ändå...

• Fjällräven
    Svar på #1982
    Ja, tyckte också det borde räcka med att börja från dag 12. Men som du säger så skadar det ju inte att hoppa i bingen från dag 10

Jobbigt bara att jag har fått influensan och är inte så himla sugen...Sen är sambon inte så sugen på att bli smittad, så vi får hitta på någe som minimerar kontakt men ändå får det gjort
  • utlandssvenskan
    Svar på #1983
    Det är nog redan försent för din man... Han är nog redan smittad, för det blir man ju ganska lätt när man bor ihop.
  • xxJessikaxx

Fjällräven, fick en jobbig syn med ett älskande par med sådana där munskydd på som man brukar ha inom vården. Haha, sorry, kunde bara inte låta bli.

• Fjällräven

Utlandssvenskan: Har jag försökt förklara för honom, men han förnekar det in i det sista....ja..vad ska man säga

xxJessikaxx: *hihi* najs!

• xxJessikaxx

Fjällräven, lycka till En liten snuva får han väl stå ut med med tanke på allt du går igenom kanske?

• Toppenloppan

Grattis till Pluss Lucki!!

Grådis...tråkigt att du fått mens, jag oxå tyvärr Kom nu på morgonen när jag kom hem efter nattens jour! BLÄ säger jag bara. Vi är ju utredda båda två och allt fungerar, även om min ÄL verkar vara lite mesig av sig själv. Kan ändå inte låte bli att känna mig skyldig gentemot sambon för att jag inte lyckas bli gravid, knäppt, jag vet!

Nåja, kör väl två Pergoförsök till, sen kommer vi diskutera privat IVF.

Har läst alla andras inlägg oxå men är besviken och luddig i huvudet efter natten jobb så jag skickar er bara varsinn kram! Svarar alltså inte med detaljerat till er just idag!

• xxJessikaxx

Många kramar till dig också Loppan. Vila upp dig och kom in när du är mogen.

Svar på tråden Pergopinglorna del 15