Mina två änglar
Jag beklagar sorgen, finner inga ord för det du går igenom, kan inte änns föreställa mig hur hemskt det måste vara!
Jag beklagar sorgen, finner inga ord för det du går igenom, kan inte änns föreställa mig hur hemskt det måste vara!
Hoppas att du fick en trevlig kväll och blev riktigt bortskämd av dina vänner i går!
Skönt att du hade det bra kväll i går, låter som att du har underbart omtänksamma vänner!
Låter som en jättefin gravsten.
Jag tror att många kan uppfattas som starka och "känslokalla" av människor som inte känner dem. Men det är väll inte konstigt att man försöker "ta sig i kragen" när man är bland folk man inte känner. Och man kan juh inte gråta 24 timmar om dyngnet.
(Hoppas du förstår vad jag menar med detta lite luddiga inlägg
)
Sänder en stor kram till er alla som förlorat era små!
På zoomin.se kan du lägga in bilder, filmer och ha en blogg. Du har även en gästbok och kan välja till lite annat om du vill.
Jag har en sida där och jag tycker det är en ganska enkel sida att förstå sig på.
Tror aldrig det brunnit så många ljus samtidigt i sverige som det gjorde när detta fruktansvärda hade hänt.
Jag hade tre ljus tända varje kväll.
Och vet att jag var långt i från ensam om det.
(Var lite för snabb på knappen innan)
Ja ett av ljusen var just för dig, ett hoppets ljus att du skulle bli frisk. Och de andra två var självklart för dina två små änglar.
Känns som en väldigt liten och kanske tillochmed meningslös gest, men varje gång jag tände ljusen och såg dom så blev jag påmind om hur fort livet kan vända och jag hoppas att även andra som gick förbi mitt hus fick sig en tankeställare.
Är oxå otroligt att man kan känna en sådan sorg för människor man aldrig träffat, men det är väll något posetivt, det visar väll att man har empati och med känsla. Har tänkt på er så ofta, dig, din familj, era vänner och dina små änglar. Man gick och bara hoppades på att du skulle vakna.
Vet att det är många som delade/delar dom känslorna med mig.
Hoppas att detta inte blir för jobbigt för dig att läsa, meningen är juh att du ska ventilera dig i denna tråd, inte vi andra.
Jag ska absolut krama mina barn en extra gång ifrån dig!
LillaFrun: Jag blev alldeles tårögd när jag läste vad din son skrev, Vilken fin liten kille du har!!!!!