Mina två änglar
Ja bara det brevet bevisar juh att allt inte står rätt till. Men sen är steget väldigt stort från att hitta på en sådan sak till att göra det fruktansvärda, vidriga som hon gjorde mot dig, Max och Saga!!!!!
Ja bara det brevet bevisar juh att allt inte står rätt till. Men sen är steget väldigt stort från att hitta på en sådan sak till att göra det fruktansvärda, vidriga som hon gjorde mot dig, Max och Saga!!!!!
Jag blir så arg när jag tänker på det! Jag kan inte förstå, det går inte, hur kan någon göra så och varför?!?!?!
Önskar så att det inte var sant, INGA barn på jorden skulle behöva bli änglabarn...VARFÖR?!?!?
Nu ska jag gå och sova så att jag orkar upp till skolan i morgon.
Hoppas att du får sova gott i natt utan hemska drömmar om "henne"
GOD NATT EMMA (Och alla andra här inne på tråden
)
Emma, jag vill tacka dig!!!
TACK för att du låter oss lära känna dina barn, ja för det känns faktiskt som så.
TACK för att du delar med dig av dina fina minnen.
TACK för du har fått mig att uppskatta det jag har ännu mer!!!
Jag fortsätter att följa tråden.
Jag tänker på er varje dag!
*Kram*
Jag har tänkt på en sak Emma, den har väll igentligen inte med den här tråden att göra, men undrar ändå vad du har för intressen, vad du brukar göra på din egen tid, och har dina intressen ändrats efter den hemska händelsen?
Ser att vi har väldigt lika intressen, jag älskar verklighetsbaserade böcker, men har tyvärr inte "lärt mig" att uppskatta andra sorters böcker utan köper bara verklighetsbaserade
Jag kan i bland känna när jag får frågan vad jag har för intressena att jag inte har några "riktiga" intressen, känns nästan som att folk förväntar sig att man ska hålla på med någon sport eller vara med i någon förening, men då är jag inte ensam om att inte idrotta eller vara med i någon förening eller dylikt
Fast jag gillar juh att pyssla, göra halsband t ex är jättekul men det är allt för sällan som jag tar mig tid och sätter mig med det.
Oj, nu blev det visst en massa om mig...Sorry!