Inlägg från: SandraS |Visa alla inlägg
  • SandraS

Mina två änglar

Det kommer att brinna många ljus för Max och Saga i Sverige under helgen.
    Vi ska till svärfars grav i helgen och jag tänker ta med två ljus för Max och Saga och sätta i minneslunden. Kan man väll göra även om de man tänder för är begravda någon annanstans, eller känns det fel Emma? (Är ingen minneslund där de sprider aska, utan som en liten park med en liten fontän och så, jättefint)

• SandraS
    emmy840508 skrev 2008-10-30 22:09:14 följande:
    Svar på #1935Jag blir jätteglad om du vill tända ljus för Max o Saga med. tack för att du vill göra det när jag inte e hemma.... även fast det inte e på samma kyrkogård så är det ju för DOM det tror jag de vet.
    Vad bra att du blir glad! Känns bra att tända ljus för dom!
    Men du Emma barnen vet att du tänker på dom även om du inte är på kyrkogården just den dagen, jag är säker på att det är många som kommer att tända ljus och kolla till barnens grav medans ni är bortresta!
  • SandraS

Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran och ta ett kort så du får se hur det ser ut där jag tänt ljusen.

• SandraS
    emmy840508 skrev 2008-10-30 22:09:14 följande:
    Svar på #1935Jag blir jätteglad om du vill tända ljus för Max o Saga med. tack för att du vill göra det när jag inte e hemma.... även fast det inte e på samma kyrkogård så är det ju för DOM det tror jag de vet.
    Jag har satt två ljus i minneslunden här i dag, på det ena står det Max och så är det ett hjärta under och på det andra står det Saga med ett hjärta under, jag tog med kameran, men så tog batterierna slut!

Hoppas att ni har det bra i London!

*Kram*
  • SandraS

Emma jag sklle igentligen gå och lägga mig nu men va tvungen att gå in här och berätta vad som just hände!!!!

Jag bara ryser i hela kroppen! Jag stod ute och det är alldeles stjärnklart, jag tittade på stjärnorna, jag tänkte på Max oxh Saga, jag såg två stjärnor som satt jätte tätt och lyste riktigt starkt. Jag tänkte "Max och Saga om ni vet att jag tänker på er så kan ni visa det med ett stjärnfall" en stun senare tittar jag lite längre bort på himmelen och ser ett stjärnfall!!!!!! Jag tittar tillbaka på de två stjärnorna som nu var en enda stark stjärna!!!! Det måste varit Max och Saga som ordnade stjärnfallet och de två stjärnorna! JAG RYSER så fort jag tänker på det!

Var bara tvungen att dela med mig av denna fantastiska upplevelse.

*God Natt*

• SandraS
    turbomorsan skrev 2008-11-05 18:07:58 följande:
    Hej Emma! Här kommer bilden jag skrev om till dig hoppas att du gillar den!Kramar /Christine med familj
    Jättefin bild!
  • SandraS

Har ni haft det bra i London, jag är så nyfiken på hur ni hade det på Mama Mia!

• SandraS
    emmy840508 skrev 2008-11-05 19:32:53 följande:
    Läste idag att hovrätten ska avgöra om/när de tar upp fallet i början av nästa vecka. De ska också avgöra om det även måste tas om från början i tingsrätten först. Det e bara några dagar kvar. Men en enormt lång väntan.
    Jag håller tummarna för att de beslutar att det inte ska tas upp!
  • SandraS
    emmy840508 skrev 2008-11-05 19:58:47 följande:

">

" target="_blank">

Låten vi hadde på barnens begravning....
    Är det inte jobbigt när den spelas så mycket på radio, eller upplever du det inte jobbigt att höra den? Jag har inte tänkt på låten på det sättet innan men nu när jag lyssnade på den så kom tårarna.

*Kram*
Svar på tråden Mina två änglar