Mina två änglar
Emma! Självklart om du är med på det här!
kram
Emma! Självklart om du är med på det här!
kram
sweedy, just det ja, tänkte inte på det.
Jag gör så att jag startar en ny tråd då istället, men vart passar den tråden in?
Om inte annat så får de som vill vara med skriva ett meddelande till mig.
Men jag vet att folk har skrivit i trådar tidigare om insamlingar av olika slag, så vet inte varför FL skulle reagera på denna.
Jag gör så att jag väntar med att göra en tråd om detta tills emma har sagt sitt om det här, känns lite som att gå bakom ryggen på henne, jag ber så mycket om ursäkt för det emma, jag blev lite väl ivrig när jag fått tanken i mitt huvud, förlåt mig!
Ledsen att jag dragit med mig er andra också om emma tog illa vid sig, det var inte min mening att det skulle kunna tolkas fel, ville bara så gärna visa att vi finns där.
Loggar in imorgon och hoppas att du emma förstår att jag absolut inte menade något illa med detta! Om du inte vill att vi ska göra detta så skriv bara det, ett "jag vill inte" räcker bra, du behöver inte förklara någonting. Förlåt än en gång och många kramar
Ville också förklara att jag absolut inte tänkt mig det här som att du ska skriva ut din adress, den vet jag att du inte vill ge ut, men kanske att man kan skicka dem till någon annan som mellanhand eller till någon tidning eller liknande som kan överlämna.
Ville bara skriva det också, kram återigen!
Tror att vi bryter där med snack om insamlingen, tills emma sagt sitt och jag startat en ny tråd, känns, som någon skrev tidigare, lite fel att ta upp så mkt plats om detta i emmas tråd.
Vi lägger detta lite på is tills emma har skrivit hur hon känner inför detta och om hon okejar detta, så tar vi diskussionerna runt hur allt skulle gå till i den nya tråden.
Kram till er, blir så glad att emma har så många fina människor som tänker på henne!
Johannamatt: Vilken underbar ide!
Ska ta kort på mina när det blivit mörkare ute!
Emma, ville skicka en underbar låt till dig, skickar den i tre olika versioner eftersom den finns både på svenska och engelska. :
">
">
">
Far longer than forever
I'll hold you in my heart
It's almost like you're here with me
Although we're far apart
Far longer than forever
As constant as a star
I close my eyes
and I am where you are
Sure as the dawn brings the sunrise
We've an unshakeable bond
Destined to last for a lifetime
and beyond
Far longer than forever (Far longer than forever)
I swear that I'll be true (I swear that I'll be true)
I've made an everlasting vow
To find a way to you
Far longer than forever
Like no love ever known
and with your love
I'll never be alone
Far longer than forever
Much stronger than forever
and with your love
I'll never be alone