Mina två änglar
Här är det också tänt, de här ljusen brinner ikväll
Här är det också tänt, de här ljusen brinner ikväll
otroligt vackert att logga in här ikväll och se alla ljus som brinner för max och saga!
Vi är många som tänker på er emma!
många kramar!
Mina brinner också varje kväll, ska se till att dom brinner kl 20.oo
Ljusen för barnen har brunnit i flera timmar nu, tände ett ljus med hallonlukt också, för dig och din familj.
Väldigt fina bilder Emma, tack för att du vill dela med dig av dem till oss!
All min styrka och kramar till er!
">
en underbart fin låt som jag vill förmedla till dig.
Hittade den ikväll när jag var inne och kollade runt på youtube och tänkte på max och saga.
Många kramar Marie
Såg bilden på minneshyllan nu, så nu behöver jag inte föreställa mig den, återigen tack för att du delar med dig! Det är så värmande inombords att få ta del av dig och dina underbara små änglar. Minneshyllan var så varm, så kärleksfull, så fin, svårt att beskriva i ord!
Tittade på bilderna på barnens rum, så otroligt mysigt ni hade gjort åt dem!
Log när jag såg dem, men sekunden efter kom ett hugg i magen, jag blev så vansinnigt arg och ledsen också men försökte trycka bort den känslan.
Arg över att någon tror sig ha sig rätt att avsluta någons liv på jorden, vansinnigt arg på att "det" som jag inte ens vill nämna vid namn trängde sig in i erat hem, eran fristad. Jag blir så otroligt ledsen när jag tänker på det. Tankarna gick så, men efter en stund hade jag lyckats slå bort de tankarna hjälpligt och bara tänka på max och saga som du berättat om dem, såg alla små personliga saker i rummen och log stort åt att max såklart ville ha byggare bob på tavlan:)
Tänker på er varje dag, underligt nog mest på kvällarna, då rör mina tankar och värme er speciellt. Många kramar Marie
Emma, satt idag och tittade när min 2 åriga son busade med en av våra voffar, och började fundera på hur max och sagas relation till katterna var, för visst hade/har ni två katter du och sambon? Vet ju hur barn och djur brukar vara, ett förhållande som är enormt starkt, och med tanke på det du berättat om Max så kan jag se framför mig hur oerhört varsam han var med missarna. Får en bild av att saga som verkar så otroligt nyfiken och kavat, busar med dem.
Alltså, nu blev det lite rörigt kanske, men undrar helt enkelt om du har några fina minnen av dina barn tillsammans med missarna eller andra djur? Om du vill så får du gärna dela med dig av dem :)
Många kramar! Marie