Inlägg från: SandraS |Visa alla inlägg
  • SandraS

Mina två änglar

emmy840508 skrev 2008-10-27 23:39:32 följande:
    På fredag åker jag o min sambo till London. Vi ska spendera några dagar där och se lite nytt. På onsdag kväll. Vid 22 tror jag kommer jag och min pappa vara med i ett debattprogram på tv4. Så tills dess kommer jag ha lite att göra. Jag tittar in här så ofta jag kan. När jag kommer hem igen kommer jag svara precsi som vanligt och gå igenom allt jag missat. men då vet ni vart jag håller hus. Tack alla ni för att ni finns här och för att ni stöttar. Jag ska beätta hur allt var på de kommande äventyren. många kramar till er alla
    Vad skönt för er att komma i väg lite. Blir det Mamma Mia då?

Hmm, funderar, vad är det för program, direktsänt då?
  • SandraS

Nu sak jag gå och sova.

God Natt Emma och hoppas att du får sova gott i natt.

Och God Natt alla andra i tråden.

• SandraS

Hej Emma!
    Jag håller tummarna för att det inte kommer in någon överklagan i morgon.
    Jag funderade på att skriva något om Max och Saga i min blogg och länka till deras minnessidor om du tycker att det är okej, jag skulle även vilja länka till minnesfonden, vart hittar jag den?

• SandraS

Emma, är det okej att jag tar med bilden som Rastafairy redigerade och hade i sin blogg? (Jag har självklart frågat henne oxå )

• SandraS

Jag håller tummarna för att det inte kommer in någon överklagan i dag!

Lycka till i kväll på tv4. Jag kommer att titta.

• SandraS

Har titta på dig på tv:n nu, jag vet att du vill att ditt hår ska växa ut och bli långt, men du passar jättebra i den frisyren du har nu oxå.

Jag var ute i reklamen och jag tänkte på Max och Saga. Det var tjock dimma ute men ändå så lyckades en ända stjärna lysa igenom på något sätt, jag är övertygad om att det var Max och Saga som visade att de vet att många tänker på dom!

Jag är ledsen att det blev en överklagan och hoppas att du finner styrka att ta dig igenom den.
    Jag och många fler finns här och stöttar dig!

• SandraS

Ja, jag tänkte på det med, det var ganska lite ni fick medverka. Hade varit bättre att hela programmet handlade om samma sak.

• SandraS
    emmy840508 skrev 2008-10-30 21:35:42 följande:
    Det stämmer. De har lämnat in en överklagan nu. Men de vill framför allt dett det ska tas om i tingsrätten. Det betyder att vi KAN ha två rättegångar framför oss. Men ingenting är säkert, inget e klart, utan det e bara att vänta.... Men jag vet ju att hon var där, jag vet att hon slog mig. Jag vet att det var hon som dödade mina barn. men nu e det inte upp till mig. Utan upp till rättsväsendet....
    Måste vara jobbigt med all väntan! Och att veta att hon gjorde det och ändå så ska det kanske dras upp båda en och två gånger till!!!!
Svar på tråden Mina två änglar