Mina två änglar
Hmm, funderar, vad är det för program, direktsänt då?
Nu sak jag gå och sova.
God Natt Emma och hoppas att du får sova gott i natt.
Och God Natt alla andra i tråden.
Hej Emma!
Jag håller tummarna för att det inte kommer in någon överklagan i morgon.
Jag funderade på att skriva något om Max och Saga i min blogg och länka till deras minnessidor om du tycker att det är okej, jag skulle även vilja länka till minnesfonden, vart hittar jag den?
Här är länken till det inlägg jag skrev när det hemska hade hänt, det är väldigt kort men välment.
sandrasyren.zoomin.se/blogg/permalink-20080318-76266.html
Nu ska jag sätta mig och göra ett nytt inlägg med länkarna.
Emma, är det okej att jag tar med bilden som Rastafairy redigerade och hade i sin blogg? (Jag har självklart frågat henne oxå
)
Här är länken till bloggen, vill du att jag ska ändra något så är det bara att säga till!
sandrasyren.zoomin.se/blogg.html
Jag håller tummarna för att det inte kommer in någon överklagan i dag!
Lycka till i kväll på tv4. Jag kommer att titta.
Har titta på dig på tv:n nu, jag vet att du vill att ditt hår ska växa ut och bli långt, men du passar jättebra i den frisyren du har nu oxå.
Jag var ute i reklamen och jag tänkte på Max och Saga. Det var tjock dimma ute men ändå så lyckades en ända stjärna lysa igenom på något sätt, jag är övertygad om att det var Max och Saga som visade att de vet att många tänker på dom!
Jag är ledsen att det blev en överklagan och hoppas att du finner styrka att ta dig igenom den.
Jag och många fler finns här och stöttar dig!
Ja, jag tänkte på det med, det var ganska lite ni fick medverka. Hade varit bättre att hela programmet handlade om samma sak.