• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • vinterlärka

Hittade inte så många bilder på "Millicent" utan glasögon, men här är en:
    www.onetreehillblog.com/wp-content/uploads/2007/12/image6.png

Förstår bara inte hur ett par glasögon kan få någon som är snygg att se töntig ut. Jag menar ,de är ju inte stora eller konstiga, men de kanske helt enkelt har tagit fram ett par som inte passar hennes ansiktsform?
    Själv älskar jag glasögon! Behöver inte ha dem på mig jämt, men ibland har jag dem på mig ändå, för att jag tycker det är så snyggt.

• Hera78

Är det någon som vet varför brooke är så hes? Det var hon ju inte förut... tänkte om det är så att hon lider av någon sjukdom eller nåt? Det har ju liksom hängt i ett bra tag nu så det lär ju inte vara en förkylning som jag först trodde...

• missmiafia
    lilla carro skrev 2008-10-19 21:54:19 följande:
    Jag älskar Brooke! Peyton är en surmulen tråkmåns.. och snyggast är utan tvekan Jake.. fast han är ju inte med i dom nya =/
    JAKE JAKE JAKE där håller jag med dig! Han och Nathan är de som "slåss" om 1a platsen av "hunkarna" i serien  Synd som du säger att Jake ionte är med i de nya programne Har du sett filmen Nära & Kära!!?? I den spelar ju "Jake"(Bryan Greenberg)med Uma Thurman och Meryl Streep. RIKTIGT sevärd och MYCKET  JAKE
  • lilla carro
    missmiafia skrev 2008-10-20 20:20:41 följande:
    JAKE JAKE JAKE där håller jag med dig! Han och Nathan är de som "slåss" om 1a platsen av "hunkarna" i serien  Synd som du säger att Jake ionte är med i de nya programne Har du sett filmen Nära & Kära!!?? I den spelar ju "Jake"(Bryan Greenberg)med Uma Thurman och Meryl Streep. RIKTIGT sevärd och MYCKET  JAKE
    nepp, den har jag inte sett.. än =) tackar för tipset!
  • tezz840
    Hera78 skrev 2008-10-20 14:01:06 följande:
    Är det någon som vet varför brooke är så hes? Det var hon ju inte förut... tänkte om det är så att hon lider av någon sjukdom eller nåt? Det har ju liksom hängt i ett bra tag nu så det lär ju inte vara en förkylning som jag först trodde...
    ingen aning, försöker väl låta sexig.. hehe..
    eller så dricker hon alldeles för mycket whiskey.. =)
  • vinterlärka

Hon kanske pratar fel och behöver gå till en talpedagog?
    En släkting till mig, också en ung tjej, har också hes röst och en del säger till henne att hon måste börja prata rätt. Trodde inte sådant gick att styra.
    Jag tycker iofs det är lite snyggt med heshet, men det förstör nog rösten en hel del. Som ni säger så är Brooke hesare än förut.

• Miraklet09

ja tror broke kanske ska vara hesare i filmen för man ska lägga märke till hennes milda sätt och hesheten koplar samman detta tillsammans med hennes oskyldighet tror jag

E
  • vinterlärka

Jag googlade lite på detta med hennes röst, men på idan jag hittade fastnade jag på något annat.
    Paul Johansson (Dan) har tydligen sagt i en intervju att alla i serien är så ödmjuka privat utom Tchad (Lucas) som tydligen har blivit en skitstövel. (ass) Han sa aldrig namnet, men det var tydligen uppenbart att det var han.
    Läs själva 4EVERANDALWAYS kommentar. Nu är det översatt på svenska, men håll musen över texten så kommer den engelsa texten upp.

translate.google.se/translate&sl=en&u=www.tv.com/one-tree-hill/show/16942/sophia-bushs-voice/topic/8225-834943/msgs.html&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dsophia%2Bbush%2Bvoice%26hl%3Dsv

Tråkigt om det stämmer.

Svar på tråden One Tree Hill 10